  • 1. Data: 2010-08-25 14:20:55
    Temat: Megane 2Kombi vs Kangoo
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Witam,

    Chce kupic auto, ktore bedzie dobre w trasy (Wygodne) ale rowniez takie w
    ktore zapakuje troche towaru do sklepu odziezowego.

    Kangoo 1.5 alizee (5 os, klima itp)
    + duze, wysokie, ekonomiczne
    - maly silnik 82 km, nie pali - nie jedzie
    - wygoda podrozowania w dluzsze trasy

    Megane 2 kombi 1.9 dci 120 km
    + silnik 1.9dci 120 km (miamel dlugi czas lagune 2, lubie ten silnik)
    + wygodny
    - obawiam sie ze mala paka ;)
    - niski

    Ceny w zasadzie obydwu pojazdow takie same.
    Generalnie oczekiwania co do samochodu ogromne a wybor w takim segmencie nie
    wielki, mozna by jedynie doliczyc berlinga itp.
    Zastanawialem sie tez nad jakims terenowym ale jedyne co ma sensownie
    rozwiazana "pake' to LC100 hehe ale budżet nie ten

  • 2. Data: 2010-08-25 14:33:14
    Temat: Re: Megane 2Kombi vs Kangoo
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zastanawialem sie tez nad jakims terenowym ale jedyne co ma sensownie
    > rozwiazana "pake' to LC100 hehe ale budżet nie ten

    Dacia logna MCV? :) Głównie w kwesti paki :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-08-25 14:38:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Kangoo 1.5 alizee (5 os, klima itp)
    > + duze, wysokie, ekonomiczne
    > - maly silnik 82 km, nie pali - nie jedzie

    Najbardziej awaryjne auto jakie posiadałem w życiu, mimo że z benzyniakiem
    1.6 świetnie spisującym się w poprzedniej wersji Megane.
    Odradzam każdemu, kto nie lubi kłopotów.

    Nie ma nic z innej marki?

  • 4. Data: 2010-08-25 14:43:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Najbardziej awaryjne auto jakie posiadałem w życiu, mimo że z benzyniakiem
    > 1.6 świetnie spisującym się w poprzedniej wersji Megane.
    > Odradzam każdemu, kto nie lubi kłopotów.
    >
    > Nie ma nic z innej marki?

    eee tam, wybrzydzasz, jeżeli kolega miał wcześniej Lagunę II to już go nic
    nie zdziwi ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-08-25 14:59:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > eee tam, wybrzydzasz, jeżeli kolega miał wcześniej Lagunę II to już go nic
    > nie zdziwi ;-)

    Czy jak raz nacisnąłeś spust w rosyjskiej ruletce i nadal żyjesz, to drugi
    raz będzie równie fajnie? ;-)

  • 6. Data: 2010-08-25 15:08:48
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy jak raz nacisnąłeś spust w rosyjskiej ruletce i nadal żyjesz, to drugi
    > raz będzie równie fajnie? ;-)

    wiesz, drugi raz naciska się łatwiej ;-)

    brat

  • 7. Data: 2010-08-25 15:13:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wiesz, drugi raz naciska się łatwiej ;-)

    Aż do skutku, któryś raz się natniesz.
    Z Renault jest tak samo.

  • 8. Data: 2010-08-25 15:35:16
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:i534t1$5e7$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Aż do skutku, któryś raz się natniesz.
    > Z Renault jest tak samo.

    Jaka alternatywa ?
    COMBO - ciezko wyrwac dobra opcje (klima 5 os itp)
    CADDY - jw i TDI
    wiecej nie znam tego typu aut

  • 9. Data: 2010-08-25 15:37:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i534t1$5e7$...@n...onet.pl...

    > Jaka alternatywa ?
    > COMBO - ciezko wyrwac dobra opcje (klima 5 os itp)

    Gdyby nie takie brzydkie to mogłyby być też fiatowskie dostawczaki - cała
    gama jest i nawet jeśli nie będą bezawaryjne, to przynajmniej dadzą się
    tanio naprawić.

  • 10. Data: 2010-08-25 15:49:06
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Gdyby nie takie brzydkie to mogłyby być też fiatowskie dostawczaki - cała
    > gama jest i nawet jeśli nie będą bezawaryjne, to przynajmniej dadzą się
    > tanio naprawić.

    nie musio to byc mini dostawczak moze byc van,

    myslalem nad town&country tez ale to pewnie stare i jeszcze barzdiej
    awaryjne od deceii