  • 1. Data: 2010-01-07 20:02:47
    Temat: Który tuner do cyfry plus wybrać?
    Od: r...@p...onet.pl

    Mają stronga i pace po 79 zł i sagema za 1 grosz.

    Sprzedawca w punkcie sprzedaży C+ mówił że ten sagem "jest słaby"
    Czy to prawda? co niby przemiawia na korzysć dwóch pozostałych?

  • 2. Data: 2010-01-07 21:37:31
    Temat: Re: Który tuner do cyfry plus wybrać?
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mają stronga i pace po 79 zł i sagema za 1 grosz.
    >
    > Sprzedawca w punkcie sprzedaży C+ mówił że ten sagem "jest słaby"
    > Czy to prawda? co niby przemiawia na korzysć dwóch pozostałych?

    Nie znam sagema,słyszałem że jest kiepski,
    ale skoro sagem jest słaby, to nie wiem co powiedzieć o odpadzie
    produkcyjnym w rodzaju stronga...
    strong to porażka!

    słyszałem zaś że Pace to przyzwoity tuner

    pzdr! Nix

  • 3. Data: 2010-01-08 06:48:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Nix pisze:

> [...]
    > produkcyjnym w rodzaju stronga...
    > strong to porażka!
    >
    > słyszałem zaś że Pace to przyzwoity tuner

    z tych trzech pace jest najrozsadniejszy.
    sagem to jakaś pomyłka - nie dość, że wolny to jeszcze archaiczny
    wygląd.
    strong - jw. nie dużo lepszy.

    --
    pozdrawiam. pawell32