  • 1. Data: 2010-01-07 16:39:15
    Temat: Telewizor LG full HD w promocji w cyfra+
    Od: r...@p...onet.pl

    witam.
    Jaki to konkretnie model telewizora oni dają za złotówkę przy umowie na 24
    miesiace?
    i jakie są warunki? tzn których pakietów to dotyczy, czy powitalnego też?

  • 2. Data: 2010-01-07 17:01:12
    Temat: Re: Telewizor LG full HD w promocji w cyfra+
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiace?
    > i jakie są warunki? tzn których pakietów to dotyczy, czy powitalnego też?

    TV to LG 23 cale M237WDP, a dotyczy to opcji pakietu prestiżowego,
    ale na 100% nie jeestem pewien, więc niech ktoś mnie poprawi, jak się
    mylę.

  • 3. Data: 2010-01-07 17:50:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiak" <x...@x...pl> napisał w wiadomości news:

    > TV to LG 23 cale M237WDP, a dotyczy to opcji pakietu prestiżowego,
    > ale na 100% nie jeestem pewien, więc niech ktoś mnie poprawi, jak się
    > mylę.

    W listopadzie (tylko dla nowych klientów) można było go wziąć również z
    Komfortowym z opcjami Canal+ i HBO.

    Z powitalnym to Ci wyszło, LOL, telewizor za 1000 zł w zamian za umowę wartą
    maks. połowę tego. ;-)

  • 4. Data: 2010-01-07 23:10:48
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > miesiace?
    > i jakie są warunki? tzn których pakietów to dotyczy, czy powitalnego też?

    Prosze Cie... powitalny...
    lol

    Dotyczy prestizowego i prestizowego HD.

    E.

  • 5. Data: 2010-01-08 07:59:10
    Od: "MZ" <mmzz@[usun.to]op.pl>

    > W listopadzie (tylko dla nowych klientów) można było go wziąć również z
    > Komfortowym z opcjami Canal+ i HBO.
    2 grudnia też się jeszcze dało z komfortowym + HBO + C+
    MZ