  • 1. Data: 2010-06-16 15:51:22
    Temat: czy jest ktoś z legionowa/okolicy? :)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    mamy jakiegoś grupowicza z legionowa, lub okolicy?
    pytam, bo kolega znalazł tam auto - alfe.
    chcieli byśmy kogoś prosić o podjechanie, sprawdzenie czy warto jechać te
    300 km

    rozliczymy się za paliwo i damy na dobre piwo,
    lepiej poprostu komuś zaplacic za paliwo niż marnować cały dzien.

    sprawe trzeba by załatwić jutro.

    może ktoś pomoże?
    :)
    alfa 147

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-06-16 15:56:52
    Temat: Re: czy jest ktoś z legionowa/okolicy? :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Bartek pisze:
    > może ktoś pomoże?
    > :)
    > alfa 147

    takie auto musi oglądać osoba która się trochę na alfach zna. Ja kiedyś
    się taką alfą przejechałem jak dla mnie wszystko było w zawieszeniu ok
    nie stukało jechał prosto, jak się okazało na ścieżce, tył był do
    robienia. Na oko ciężko będzie ocenić, a naprawy tanie nie są.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-16 17:11:26
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    >
    > rozliczymy się za paliwo i damy na dobre piwo,
    > lepiej poprostu komuś zaplacic za paliwo niż marnować cały dzien.

    Witam,

    Ja jestem Odezwij się na priv.

    Robert

    Honda Civic SPORT '07 2.2 i-ctdi