  • 1. Data: 2010-06-16 11:29:01
    Temat: Warszawa - Lublin piatek 15:00 jak jechać ?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    proszę o krótko poradę jak w piatek opuścic stolice najszybciej w kierunku
    Lublina. Trenowałem juz i 17 i 801 jednak za kazdym razem wyjazd z warszawy
    zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe teleportować i
    podkręcić ten czas do 1h :)?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-06-16 11:32:35
    Temat: Re: Warszawa - Lublin piatek 15:00 jak jechać ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w
> [...]
    > z warszawy
    > zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe

    Wyjechac o 14:00 ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-06-16 12:26:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "rt" <x...@g...pl> writes:

> [...]
    > zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe teleportować i

    Wyjechac troche wczesniej albo duzo pozniej, albo pojechac pociagiem.

    Nie ma dobrego wyjazdu z Warszawy w zadna strone, 724 i 79 tez
    cwiczelem, ale bez efektu... Na dodatek na 801 jest nieczynny most...

    MJ

  • 4. Data: 2010-06-16 12:33:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-16, rt <x...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe teleportować i

    Może napisz skąd ruszasz. Jest spora różnica między Wawrem a Ursusem czy
    Bielanami.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: a tak naprawdę skutecznie to tylko i wyłącznie wyjedź wcześniej...

  • 5. Data: 2010-06-16 14:18:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > warszawy
    > zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe teleportować
    Poczekać na lotnisko w Świdniku lub południową obwodnicę Warszawy, lub
    szybką kolej na tej trasie :)
    Wszystkie te rzeczy juz obiecywano nam kilka lat temu, a tu ciągle .....
    kolejne wybory !
    WOJO

  • 6. Data: 2010-06-17 10:36:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > warszawy
    > zajmował mi 1,5 h - moze jest jeszcze jakis sposob zeby sioe teleportować

    79, 48, 738, 12

    PZDr
    Adam