  • 1. Data: 2010-06-16 14:05:50
    Temat: Escort po wymianie uszczelki pod głowicą miewa "humory"
    Od: Radek <n...@o...ciach.pl>

    Witam
    Escort miał wymienianą uszczelkę pod głowicą (komplet uszczelek i
    planowanie głowicy). Pierwszego dnia po odbiorze od mechanika trochę
    pojeździłem (ze 3 razy zapalałem i gasiłem) i pojechałem na zakupy a tam
    po tym jak go zapaliłem od razu zgasł - silnik zapalał może na 0,5 s i
    od razu gasł. Nie było to tak że tylko kręcił i nic, ale na ułamek
    sekundy zapalał i od razu gasł. Taka zabawa pod marketem trwała chwilę
    (ze 20 razy zapalał i gasł), dodawanie gazu nic nic nie pomagało,
    podobnie jak próba uruchomienia z gazem do dechy. Przełączenie na gaz i
    ten sam efekt ani na gazie ani na benzynie nie odpalał. Otworzyłem
    maskę, podrapałem się po głowie, podotykałem jakichś kabelków
    pozastanawiałem się chwilę i odpalił... potem na 2 tygodnie spokój
    odpalał za każdym razem i po 2 tygodniach znowu to samo, tylko, że tym
    razem macanie i ruszanie kablami nie pomogło. Odstał na parkingu jakieś
    14h i następnego dnia bez zaglądania pod maskę od razu zapalił. i tak
    sobie przejeździł parę dni i teraz już amen, stoi pod blokiem 3 dzień i
    już nie chce zapalić (raz dziennie sprawdzam). Kręci, na moment zapala i
    gaśnie.

    ktoś ma jakieś pomysły?
    zapchany filtr paliwa (dawno nie wymieniałem - jeżdżę na gazie)
    elektryka... tylko gdzie? (co śmieszne mechanik odłączył na próbę
    czujnik położenia wału a silnik w escorcie dalej pracował:| )
    co jeszcze?

    Razem z uszczelką wymienione też zostały świece zapłonowe.

  • 2. Data: 2010-06-16 20:16:41
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Jeśli nie ubywa płynu, to zakładam, że uszczelka jest założona ok i
    całość poprawnie skręcona. Winny może być przestawiony o ząb pasek rozrządu.
    Piotr