  • 1. Data: 2010-06-16 06:48:29
    Temat: jakie CB radio
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
    pytanie,
    jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupić?
    nowe i dobrze działające?
    jaką antene polecacie?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-06-16 08:04:49
    Temat: Re: jakie CB radio
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja mam alana 109 - najtansze wg mnie z sensownych. jakos nie przemawiaja do
    mnie sunkery czy inne wynalazki.
    mam co prawda zamiar sprawdzic taiego taniego sunkera i wsadzic go do
    drugiego samochodu ale generalnie wychodze z zalozenia ze trzeba celwoac w
    srednia polke.

    antena - im dluzsza tym lepsza. montowana do budy a nie magnes. nie pamietam
    jaka ja mam ale jakas alanowska montowana do budy, jakies 150cm i z
    mozliwoscia ustawiania jej motylkiem

    z tym ze ja to mam na osobowce - u ciebie cholera wie ale jezdza dostawczaki
    z antenami na dachach.

    hint: uzywajac splitera mozesz wywalic antene radiowa i zamiast niej
    zamontowac cb. dzieki temu bedziesz mial i cb i radio fm na jednym bacie.
    spliter kosztuje z 50pln

  • 3. Data: 2010-06-16 08:42:32
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
    > pytanie,
    > jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupić?
    > nowe i dobrze działające?

    Jeśli nowe, działające i tanie to Alan 102, z wyższej półki Alan 48.
    Ewentualnie Uniden 510/520 (ale te straciły homologację, więc nie wiem, czy
    da się nabyć nowe)

    > jaką antene polecacie?

    Zdecydowanie ML-145. Ma 1,5 metra. Jeśli musi być krótsza to sirio AS-100
    lub wilson litte will.

  • 4. Data: 2010-06-16 08:42:41
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Michał Gut pisze:
    > ja mam alana 109 - najtansze wg mnie z sensownych. jakos nie przemawiaja
    > do mnie sunkery czy inne wynalazki.
    alana kojarze z czasów jak CB było bezpłatnym srodkiem komunikacji z
    rodziną :) wiec marka do mnie przemawia :)

    ale splitter gdzie się montuje?
    koło radia?
    atena radiowa zostaje ?

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2010-06-16 08:53:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > ale splitter gdzie się montuje?
    > koło radia?
    > atena radiowa zostaje ?

    no wlasnie nie
    po to sie go montuje zeby wywalic antene radiowa FM

    spliter ma jedno wejscie i 2 wyscia
    Wejscie do ktorego podpinasz antene CB, wyjscie do podlaczenia radia cb i
    drugie wyjscie do podlaczenia radia FM
    Na jednej antenie latają 2 urzadzenia.
    moj spliter mial kable po jakies 40-50 cm wiec radio cb i fm powinny byc w
    poblizu - chyba ze zastosujesz przedluzki - wnoszace nieduze straty...w
    zasadzie pomijalne.

  • 6. Data: 2010-06-16 09:16:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > poblizu - chyba ze zastosujesz przedluzki - wnoszace nieduze straty...w

    Splitter gdzie się montuje?
    Bezpośrednio przy antenie, czy można skorzystać z kabla anteny radiowej
    lecącj przez cały samochód i rozdziałkę zrobić już przy odbiorniku?

  • 7. Data: 2010-06-16 09:16:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >

    > kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
    > pytanie,
    > jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupić?

    A starego partnera czy nowego, bo nowego jakos dokladnien ie ogladalem i
    gdzie tam mozna antene zamontowac ?

    Cholera mialem Alana 48 ale mi go kilka lat temu dziabneli, zostal mi
    Lincoln, tyle ze tu musialbym pomyslec czy gdzies go montowac w ogole ;)

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-06-16 09:22:26
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 16 Cze, 06:48, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
    > pytanie,
    > jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupi ?

    Z nowych to poleciłbym na przykład:
    1) UNIDEN 520
    2) PRESIDENT JOHNNY 1 / classic
    3) STABO 3001 ASC
    4) President Johnny II ASC

    Wszystkie 4 to jest praktycznie to samo, z tym ze 1 nielegalny, 2 juz
    sie chyba nie da kupic a 3 i 4 to dokladnie to samo, tylko z bajerem
    ASC (IMO bajer niepotrzebny a wrecz szkodliwy, ale mozna nie uzywac)

    Lub inne radio pod warunkiem że ma RF-Gaina

    Antena najlepiej w dziurce w dachu. Polecam President Indiana: tania i
    rewelacyjna.

  • 9. Data: 2010-06-16 09:42:26
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    icek2 pisze:
> [...]
    >

    > kupuje do pracy dostawczaka peugeot partner
    > pytanie,
    > jakie CB "w dzisiejszych" czasach kupić?

    A co sądzicie o Alan 42 Multi? To ręczniak, ale podobno po podpięciu
    antenty b.dobrze się sprawuje. Ktoś testował?
    No i zawsze można zabrać np. na wycieczkę...
    Też chcę coś kupić.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 10. Data: 2010-06-16 09:44:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > antenty b.dobrze się sprawuje. Ktoś testował?
    > No i zawsze można zabrać np. na wycieczkę...

    Jedno z lepszych reczniakow. Tyle ze po podlaczeniu w samochodzie to
    masz kabel ciagajacy sie za "gruszka" (czyli antenowy w gniazdko wpiety) i
    kabel od zasilacza.

    PZDr
    Adam