  • 1. Data: 2012-08-28 22:55:35
    Temat: czy jest taki program
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    czy istnieje taki program, w którym po najechaniu myszą na plik źródłowy
    wyświetli plik maszynowy.

  • 2. Data: 2012-08-28 23:47:03
    Temat: Re: czy jest taki program
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 28 Aug 2012 22:55:35 +0200, Jan Kowalski <s...@o...pl>
    wrote:

    >Witam wszystkich!
    >czy istnieje taki program, w którym po najechaniu myszą na plik źródłowy
    >wyświetli plik maszynowy.

    Tak

    A.L.

  • 3. Data: 2012-08-30 10:24:23
    Od: lolo <n...@n...com>

    > czy istnieje taki program, w którym po najechaniu myszą na plik źródłowy
    > wyświetli plik maszynowy.

    co w z tymi myszkami - kolejny mitoman władca myszki? a wczytać plik
    przez file/open to już nie łaska?

    wpisać w google kod maszynowy albo asembler nie łaska? szybko dotarłbyś
    do dekompilator czy deasembler a stamtąd już tylko chwila do
    samodzielnych wniosków czy istnieje "rozwiązanie myszkowe" - pewną
    wskazówką może być poziom skomplikowania współczesnych programów :p

    oczywiście przy założeniu, że "plik źródłowy" to program wykonywalny a
    nie źródłowy w jakimś języku programowania, ale sam sobie znajdź
    odpowiedź nt drugiego przypadku

  • 4. Data: 2012-08-30 10:31:34
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 22:55:35 +0200, Jan Kowalski napisał(a):

    > czy istnieje taki program, w którym po najechaniu myszą na plik źródłowy
    > wyświetli plik maszynowy.

    A jaka masz myszke?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2012-08-30 15:59:56
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 10:24:23 +0200, lolo <n...@n...com> wrote:

    >co w z tymi myszkami - kolejny mitoman władca myszki?

    To nei kolejny, to ten sam. Zadal to samo pytanie tydzien temu

    A.L.

  • 6. Data: 2012-08-30 16:00:22
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 10:31:34 +0200, "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote:

    >A jaka masz myszke?

    Fakt, musi byc optyczna

    A.L.

  • 7. Data: 2012-09-05 08:13:38
    Od: "aass" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <s...@o...pl> napisał:

    > Witam wszystkich!
    > czy istnieje taki program, w którym po najechaniu myszą na plik źródłowy wyświetli
    plik maszynowy.

    Tak. Wystarczy, że najedziesz na mnie myszą.

    AK