  • 1. Data: 2009-05-04 12:59:42
    Temat: erapremia ... czy to pułapka?
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    witam

    jest taka promocja majowa po 10min przez 12mies za 700pkt ale ...

    jak dzwonię do boa to głos z komputera mówi 1500pkt

    tu jest 700pkt:

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/era_premia/prem
    ia_nagr/bezplatne_minuty_uslugi/wiele_razy

    tu też 700pkt:

    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/reg_b
    ezplatne_minuty_na
    _12_m_cy.pdf

    a tu 2000pkt:

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/era_premia/prem
    ia_nagr/bezplatne_minuty_uslugi/kody#kody

    ... pytanie jak to jest w rzeczywistości

    mailnąłem do boa i i się dowiedziałem że to promocja dla wybranych; z
    regulaminu wynika (przynajmniej dla mnie) że zamawiasz i masz, a system
    obcina ci 700pkt ...
    ale nie - z wyjaśnień pracownicy boa wynika że ten bonus jest dla
    niektórych, których wybiera sobie operator

    jak dla mnie to wygląda na wypuchę ... człowiek czy ta regulamin
    zamawia a tu bomba - nie 700 tylko 1500pkt

    czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia, drążył ten temat?

    pozdrawiam

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2009-05-04 13:09:55
    Temat: Re: erapremia ... czy to pułapka?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak dla mnie to wygląda na wypuchę ... człowiek czy ta regulamin zamawia a
    > tu bomba - nie 700 tylko 1500pkt

    Sprawdze zaraz.
    Mnie podpucha nie grozi - mam obecnie 969 punktow :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-04 14:41:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia, drążył ten temat?

    Wlasnie system lynkal. Przyznal nagrode oraz skasowal 700 pktow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-04 17:40:56
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-05-04 16:41:05 +0200, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie system lynkal. Przyznal nagrode oraz skasowal 700 pktow.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    którędy to robiłeś ... przez 602900 i wybierałeś opcje zgodnie ze
    wskazówkami automatycznego lektora

    czy jakoś inaczej

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 5. Data: 2009-05-04 22:17:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > On 2009-05-04 16:41:05 +0200, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > którędy to robiłeś ... przez 602900 i wybierałeś opcje zgodnie ze
    > wskazówkami automatycznego lektora
    >
    > czy jakoś inaczej

    SMS o tresci MIN120 na numer 602922

    Pozdrawiam