  • 1. Data: 2014-01-13 17:03:27
    Temat: czy słoik 0,3 l imploduje?
    Od: u...@g...com

    Czołem,
    Muszę zaimpregnować póżniowo mały transformator. Nie mam niestety zbiornika. Wpadłem
    na pomysł aby zastosować zwykły słoik z nakrętką z wlutowanym króćcem. Imploduje czy
    nie ? :)
    A moze lepszy pomysł na naczynie?
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2014-01-13 17:20:24
    Temat: Re: czy słoik 0,3 l imploduje?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 13 January 2014 17:03:27 UTC+1, u...@g...com wrote:
> [...]
    Wpadłem na pomysł aby zastosować zwykły słoik z nakrętką z wlutowanym króćcem.

    Nie imploduje. Dżem się pasterysuje i nic nie pęka. Tylko nie spal uszczelki przy
    lutowaniu. Lepiej wklej ten króciec, albo znajdź wkręcany, z uszczelką.
    Konrad

  • 3. Data: 2014-01-13 21:53:59
    Od: u...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 17:20:24 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel
    napisał:

    > Nie imploduje. Dżem się pasterysuje i nic nie pęka. Tylko nie spal uszczelki przy
    lutowaniu. Lepiej wklej ten króciec, albo znajdź wkręcany, z uszczelką.

    Już bym eksperymentował ale zrobiłem mały remont pompy próżniowej i czekam na
    przesyłkę z olejem. Mam trochę stracha ale na początek odessam pusty na zewnątrz.

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-01-14 06:43:37
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-01-13 21:53, u...@g...com pisze:

> [...]

    Jakiś % pęka.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2014-01-14 07:04:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Łukasz raczej swojego trafa nie będzie wekował wrzątkiem, tylko próżnią, więc jest
    nadzieja :-)

  • 6. Data: 2014-01-14 07:16:06
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-01-13 17:03, u...@g...com pisze:
    > Czołem,
    > Muszę zaimpregnować póżniowo mały transformator.

    Wymiary ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2014-01-14 08:42:17
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Wymiary ?

    Pi razy drzwi największe 50x50x40. Chcę wyciszyć zasilacz N875E do Della.
    Piszczy lekko cholernik co mnie ogromnie wkurza.
    Myślę, że jak ich utopie w żywicy poliestrowej i podłącze próżnie to się
    poprawi o ile to nie magnetostrykcja.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 8. Data: 2014-01-14 09:50:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 14 January 2014 08:42:17 UTC+1, Ukaniu wrote:

    > My�l�, �e jak ich utopie w �ywicy poliestrowej i pod��cze pr�nie to
    siďż˝
    > poprawi o ile to nie magnetostrykcja.

    O kurka! A taki co nie piszczy kosztuje kupę szmalu!
    Może warto to robić usługowo? Wyciszanie zasilaczy :-)
    Tak z 15 lat temu miałem pierwszy dysk 10.000 RPM, zdaje się IBM. To ścierwo
    piszczało niemożebnie! A tu proszę: trzeba było mu żywicy nalać :-)

    Konrad

  • 9. Data: 2014-01-14 09:53:28
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 13 January 2014 21:53:59 UTC+1, u...@g...com wrote:

> [...]
    przesyłkę z olejem. Mam trochę stracha ale na początek odessam pusty na zewnątrz.

    Wiadomo że najpierw sprawdź na sucho, bo może się trafić wada materiałowa. Ale te
    słoiki są od tego żeby próżnię spokojnie wytrzymać.
    Konrad

  • 10. Data: 2014-01-14 09:56:55
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-01-14 08:42, Ukaniu pisze:

> [...]
    > Della. Piszczy lekko cholernik co mnie ogromnie wkurza.
    > Myślę, że jak ich utopie w żywicy poliestrowej i podłącze próżnie to się

    Taką komorę dało by się tanio (?) zrobić z części hydraulicznych.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem