  • 21. Data: 2009-03-31 11:26:17
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: fv <f...@c...com>

    Monster wrote:

    > Pojezdzisz to się dowiesz,ew popatrz z tyłu ja takie ściganie
    > wygląda-motocyklista rusza,nawet spokojnie a gość żeby go dogonić skacze jak
    > poje.. po wszystkich pasach,jak przy wyprzedzaniu robi się ciasno to i tak
    > się pcha,przecież musi wygrać,najwyżej cię zepchnie,ale będzie
    > pierwszy,kumasz?

    Ale czekaj, przecież mowa była o wyścigu od świateł do świateł; czyli na pustej
    drodze.

    > Najlepiej olać,chociaż są wytrwali-jakiś pajac leciał za mną z 10
    > skrzyżowań,wyprzedzał,na światłach stał zazwyczaj trzeci,omijam,ruszam
    > spokojnie no i od nowa gonitwa,przecież jego V10 nie wolno wyprzedzać...

    No na takiego to rzeczywiście jest jedna recepta: uciekać jak najdalej do przodu albo
    do tyłu.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-03-31 11:30:11
    Od: fv <f...@c...com>

    BartekGSXF wrote:
    > A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto
    > objedzie i tyle.

    Własnie wręcz przeciwnie ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 23. Data: 2009-03-31 11:32:41
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr May wrote:
    > gildor pisze:

    (dyskusja o słowie `motonita`)

    > Czego nie zrozumiales? Napisalem wszystko co mialem napisac.

    Jak brzmiał ten dowcip?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 24. Data: 2009-03-31 11:33:29
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W Anglii jeszcze się z tym nie spotkałem. W Niedorzeczu Wisły dośc często.

    Co wtedy robię? Ano tuż przed zmianą świateł gazuję przez momencik, aż się
    wokół ciemno robi. Facet się pręży, adrenalina mu rośnie, to na bok nerwowo
    spojrzy na mnie, to na światło, to zaś przed siebie. Potem rusza tak, że mu
    jądra przez dupę wyłażą i z wyciem znika gdzieś za horyzontem. A ja odejmuję
    gaz, wrzucam jedynkę, powoli sobie startuję i spokojnie jadę, tam, gdzie mam
    zajechać.

    Azjatuchajbejowicz
    F800GS

  • 25. Data: 2009-03-31 11:35:38
    Od: gildor <m...@g...com>

    pojęciehttp://www.google.pl/search?q=motonita, ale pytanie

    > Czego nie zrozumiales?

    dowcipu

    > Napisalem wszystko co mialem napisac.

    to ten dowcip dzieś tam jest?
    ojej

    - gildor

  • 26. Data: 2009-03-31 11:37:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-31 12:45:56 +0200, Arni <a...@n...spam> said:

    > no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?

    Np. że nie umiesz wykorzystać dynamiki motocykla. Albo że Ci się nie
    chce. Wtedy czy wogóle.

    Jak są warunki, to ja tam czasem lubię, ale zdecydowanie nie na
    początku sezonu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 27. Data: 2009-03-31 11:51:27
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > to ten dowcip dzieś tam jest?
    > ojej

    ja pierdole... ale głąb.

    Byl sobie taki artykul w SM. W tym artykule autor uzyl tego okreslenia
    jako zartobliwe nazwania motocyklisty ktory cos tam robi (zdaje sie
    grzebie przy motocyklu czy jakos tak - nie pamietam dokladnie wiec
    moglem spalic) i tak to sie zaczelo.

    nie pamietam w ktorym numerze SM, nie pamietam na ktorej stronie.

    zrozumiales teraz ?

    --
    piomay

  • 28. Data: 2009-03-31 12:00:20
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 31 Mar, 13:51, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

> [...]
    > jako zartobliwe nazwania motocyklisty ktory cos tam robi (zdaje sie
    > grzebie przy motocyklu czy jakos tak - nie pamietam dokladnie wiec

    aaaa, znaczy to nie był dowcip. szkoooda.

    > nie pamietam w ktorym numerze SM, nie pamietam na ktorej stronie.

    szkoda

    > zrozumiales teraz ?

    no, że to nie był dowcip, to tak

    - gildor

  • 29. Data: 2009-03-31 12:01:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    a...@d...pl pisze:
    > jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

    Generalnie to jedz swoje, jak widzisz ze ktos "rzuca Ci rekawice" to
    puszczaj przodem i tyle.

    Nic nikomu nie wytlumaczysz, wiec nawet nie zaczynaj, na zaczepki slowne
    odpowiadasz po dunsku bo jestes nietutejszy :-)

    Czasem sie trafia kulturalni kierowcy i jest fun, ale czasem sie trafia
    goscie ktorzy dla zwyciestwa wyprzedza jak juz stoisz na czerwonym,
    ryzykujac konkretna rzeznie na skrzyzowaniu.

    Po co sie potem ciagac po sadach i tlumaczyc z wlasnej niewinnosci ?

    KJ

  • 30. Data: 2009-03-31 12:02:37
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 31 Mar, 13:33, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > gaz, wrzucam jedynkę, powoli sobie startuję i spokojnie jadę, tam, gdzie mam

    no, właśnie. tak to się robi. a potem objeżdża w dalszej cześci drogi.

    - gildor