  • 11. Data: 2010-06-14 17:48:34
    Temat: Re: da się usunac takie zarysowania?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    news:hv5feb$iti$1@inews.gazeta.pl...

    > Zazdroszcze ilosci wolnego czasu, skoro masz czas na takie pierdoly i
    > zawracanie sobie glowy 5mm ryska wystajaca spod znaczka. Takie wgniecenie
    > drzwi na parkingu pod sklepem musi byc dla Ciebie prawdziwa tragedia..

    Auto nowe, drogie, to czemu sie dziwisz?

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2010-06-15 04:52:01
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > zawracanie sobie glowy 5mm ryska wystajaca spod znaczka. Takie wgniecenie
    > drzwi na parkingu pod sklepem musi byc dla Ciebie prawdziwa tragedia..

    Rozumiem, ze ciebie nie obchodziliby rysy do golej blachy w prawie nowym
    aucie? Fajnie.
    A znaczek wyglada tak:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/L
    exus_IS250_rear.jpg
    Wiec malo co przykrywa z tych glebokich rys.

  • 13. Data: 2010-06-15 15:06:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    bratPit[pr] pisze:

    > natomiast szkoda, że nie da się w typ przypadku po prostu zrezygnować z
    > emblematu (tłoczenie na klapie), nie dziwię się, że wiele aut klasy
    > premium nie ma ich fabrycznie bo ludzie rezygnują z liternictwa,

    Tłoczenie można by zaszpachlować :) Ja bym się poważnie zastanowił
    czy to aby nie tańsza opcja długoterminowo :)

  • 14. Data: 2010-06-15 15:08:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Tłoczenie można by zaszpachlować :) Ja bym się poważnie zastanowił
    > czy to aby nie tańsza opcja długoterminowo :)

    Będzie german style wtedy :d

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-06-16 03:03:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/L
    exus_IS250_rear.jpg
    > Wiec malo co przykrywa z tych glebokich rys.

    Fajne autko - miałem takie kupić sobie ale wybrałem Acure TL-S, 07.
    Masz IS250 czy IS350?

  • 16. Data: 2010-06-16 11:40:09
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Tłoczenie można by zaszpachlować :) Ja bym się poważnie zastanowił
    > czy to aby nie tańsza opcja długoterminowo :)

    hmm, no właśnie się obawiam, że wyglądało by to jak niemiecki agro-tuning,
    poza tym trzeba by lakierować całą klapę zapewne,

    brat