  • 1. Data: 2010-06-14 03:20:35
    Temat: fiat punto, problem z silnikiem
    Od: michu <f...@g...com>

    Pacjent: punto rok 2000 silnik 1.2
    Kolega chcial dzis odpalic swoje punto, po przekreceniu kluczyka pali
    sie kontrolka immobilisera chyba (pomaranczowy kluczyk), a z puszki z
    bezpiecznikami wydobywa sie bzyczenie, pochodzi z jednego z
    przekaznikow ktory na schemacie jest oznaczony ikonka wtryskiwacza.
    Rozrusznik kreci ale samochod nie odpala.
    Ma ktos jakis pomysl co sie stalo, koles wczoraj normalnie przyjechal
    do domu i zgasil samochod, nie bylo zadnych problemow
    pozdrawiam
    michu

  • 2. Data: 2010-06-14 07:05:17
    Temat: Re: fiat punto, problem z silnikiem
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    jak przekaznik bzyczy to albo zdechl albo co bardziej prawdopodobne brakuje
    mu masy.
    niech porusza paluchem ten przekaznik najpierw

  • 3. Data: 2010-06-14 07:31:44
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Uzytkownik "Michal Gut" <m...@w...pl> napisal w
    wiadomosci grup dyskusyjnych:hv4da4$h1t$...@p...wsisiz.edu.pl...
    > jak przekaznik bzyczy to albo zdechl albo co bardziej prawdopodobne
    > brakuje mu masy.
    > niech porusza paluchem ten przekaznik najpierw

    tak jak wyzej, ale zapewnie nie obejdzie sie bez interfejsu magneti marelli,
    wypieprzyc immo, fiaty nie radza sobie ;)

  • 4. Data: 2010-06-14 08:36:25
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-14 06:31, emes pisze:

    > Uzytkownik "Michal Gut" <m...@w...pl>
    > napisal w wiadomosci grup
    >
    > tak jak wyzej, ale zapewnie nie obejdzie sie bez interfejsu magneti
    > marelli, wypieprzyc immo, fiaty nie radza sobie ;)

    Przekazalem mu, zeby sprawdzil czy wszysko tam laczy jak trzeba, bedzie
    tez jechal na szrot po nowy przekaznik.
    Dam znac wieczorem czy cos sie udalo osiagnac
    pozdrawiam
    michu

    BTW: dzieki wielkie groups.google.com za opublikowanie mojego maila,
    znow bede musial zmienic z powodu zaspamienia...

  • 5. Data: 2010-06-14 08:44:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Michal Gut pisze:
    > jak przekaznik bzyczy to albo zdechl albo co bardziej prawdopodobne
    > brakuje mu masy.
    > niech porusza paluchem ten przekaznik najpierw

    Slynne "brak masy"...
    Wspolczenie raczej powinno byc "brak plusa", bo masa jest sygnalem
    sterujacym.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-06-14 08:54:41
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    > Slynne "brak masy"...
    > Wspolczenie raczej powinno byc "brak plusa", bo masa jest sygnalem
    > sterujacym.

    to odepnij mase od silnika w swoim samochodzie

  • 7. Data: 2010-06-14 08:58:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michal Gut pisze:
    > jak przekaznik bzyczy to albo zdechl albo co bardziej prawdopodobne
    > brakuje mu masy.
    > niech porusza paluchem ten przekaznik najpierw

    Dokładnie na 99,8% jest to przyczyna. Rozwiązanie to rozebranie całości
    i poprawienie styków w puszce bezpieczników w komorze silnika.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-14 08:58:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    emes pisze:
    > tak jak wyzej, ale zapewnie nie obejdzie sie bez interfejsu magneti
    > marelli, wypieprzyc immo, fiaty nie radza sobie ;)

    to nie wina immo.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-14 09:31:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "michu" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > Pacjent: punto rok 2000 silnik 1.2
    > Kolega chcial dzis odpalic swoje punto, po przekreceniu kluczyka pali
    > sie kontrolka immobilisera chyba (pomaranczowy kluczyk),

    No to problem jest z immo a nie z silnikiem.
    Mialem tak kiedys jeden raz, przez kilka minut.
    Potem ustapilo, gdy wyciagnalem i ponownie wlozylem kluczyl i przez kilka
    miesiecy problem nie powrócil.

  • 10. Data: 2010-06-14 09:40:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Cavallino pisze:
    > No to problem jest z immo a nie z silnikiem.

    ani z immo ani z silnikiem, po prostu brak styku na którymś z
    przekaźników skutkuje takim efektem. Coś o tym wiem, bo robiłem całą
    instalacje w punto od podstaw, wszystko było luźne, zresztą to taka
    domena punciaków na szczęście usterka jest bardziej irytująca niż
    kosztowna. 3h pracy i całego body kompa oraz puszkę z pod maski można
    poprawić.

    --
    krzysiek82