  • 11. Data: 2010-07-19 22:42:37
    Temat: Re: do palantów w beżowym lexusie na francuskich numerach dziś pod tesco w Rzeszowie
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "xyz" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:4c44b777$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    > nie wiem, przypilnuje aby nie, sprawców mają na tacy problemem może być ta
    > francuska blacha na lexusie, nie wiem w jaki sposób ustalają właściciela
    > (polaka) zagranicznej rejestracji.

    Ja tez im przynioslem sprawce na tacy, mialem jego wszystkie dane, konto na
    naszej klasie itp. Nie byli zainteresowani. A rozchodzilo sie tez nota beno
    o znaczek... od lexusa :)

  • 12. Data: 2010-07-19 22:44:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    xyz pisze:

    > Zasadniczo z 2 typami którzy nie wiadomo co mają w samochodzie
    > bezpośrednia obrona odpada bo można co najwyżej dostać nożem.
    > Miałem ochotę dać cała wstecz, tyłem najlepiej tak aby uszkodzić
    > zawieszenie w lexusie i zwyczajnie uciec ale wówczas to ja moze bym to
    > załatwił bezpieczniej dla siebie ale później to ja bym się z tego musiał
    > tłumaczyć tak, że w sumie dobrze, że skończyło się tak jak się skończyło.
    > Jednak gdyby to było w nocy chyba lepsza by była opcja z kolizją
    > zwyczajnie dla własnego bezpieczeństwa

    ROTFL :P
    Jakos po przeczytaniu twoich wypocin to mi ciebie w ogole nie jest zal :P
    Moze sie jeszcze pochwal co tam takiego odjebales tym swoim malym
    czolgiem :>

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-07-19 22:51:06
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ja tez im przynioslem sprawce na tacy, mialem jego wszystkie dane, konto
    > na naszej klasie itp. Nie byli zainteresowani. A rozchodzilo sie tez nota
    > beno o znaczek... od lexusa :)

    policja sie wogóle chyba nie zajmuje pierdołami, chyba ze przyprowadzisz im
    sprawce za ręke i pokażesz ze ten robił to i tamto, w przewicnym razie mają
    to w pupie. A i tak sprawca wyjdzie z komendy szybciej od Ciebie, bo musisz
    złożyć i podpisać dziesięć stron zeznań napisanych takim językiem, ze
    polonistka z podstawowki sie łapie za głowe.

    Jacek

  • 14. Data: 2010-07-19 23:55:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Karolek pisze:

    > Jakos po przeczytaniu twoich wypocin to mi ciebie w ogole nie jest zal :P
    > Moze sie jeszcze pochwal co tam takiego odjebales tym swoim malym
    > czolgiem :>

    Ale kiedy byloby ci zal?
    Jakby to byly ziomy w tedeesie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2010-07-20 08:49:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    DoQ pisze:

    > Ale kiedy byloby ci zal?

    Wtedy, kiedy by na zal zaslugiwal.

    > Jakby to byly ziomy w tedeesie?

    Marne przytyki daja ci poczucie jakiejs wyzszosci...? czujesz sie
    bardziej inteligentny, a moze ci cos przedluza?
    Chyba jednak masz racje, ze masz kompleksy, ale tego typu terapia daleko
    cie nie zaprowadzi.

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-07-20 10:21:55
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Próbuj próbuj xyz... Daję głowę, że to była rzeszowska mafia.

  • 17. Data: 2010-07-20 12:20:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Karolek pisze:

> [...]
    > bardziej inteligentny, a moze ci cos przedluza?
    > Chyba jednak masz racje, ze masz kompleksy, ale tego typu terapia daleko

    To co to mial byc za przytyk "co tam takiego odjebales tym swoim malym
    czolgiem"? Jak masz beemwe czy luksusa to mozesz bic po ryju kogo
    popadnie? Chyba nie tak ci to psychiatra tlumaczyl?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-07-20 13:27:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    DoQ pisze:

    > To co to mial byc za przytyk "co tam takiego odjebales tym swoim malym
    > czolgiem"?

    To byla zwykla ciekawosc, a gdzie ty tam przytyk widzisz to ja nie mam
    pojecia.
    Bo chyba nie uwazasz malego czolgu za przytyk... w koncu to nie ja
    pisalem, ze matizem rozwale komus w leksusie zawieszenie i odjade ;P

    >Jak masz beemwe czy luksusa to mozesz bic po ryju kogo
    > popadnie?

    A czemu beemwe i leksusa sie uczepiles.
    I w ogole gdzie wyczytales, ze proponuje lac kogo popadnie?

    >Chyba nie tak ci to psychiatra tlumaczyl?

    Nie wiem jak tam twoje doswiadczenia, ale ja z tymi fachowcami do
    czynienia nie mam.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-07-20 13:32:10
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 19.07.2010 22:29, xyz pisze:
    > Zasadniczo z 2 typami którzy nie wiadomo co mają w samochodzie
    > bezpośrednia obrona odpada bo można co najwyżej dostać nożem.

    To daj znać jak się sprawa potoczyła.

  • 20. Data: 2010-07-20 14:32:08
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > To co to mial byc za przytyk "co tam takiego odjebales tym swoim malym
    > czolgiem"? Jak masz beemwe czy luksusa to mozesz bic po ryju kogo
    > popadnie? Chyba nie tak ci to psychiatra tlumaczyl?

    Wiesz DoQ, ja również po przeczytaniu wypowiedzi xyz odniosłem wrażenie,
    to to kawał skurwysyna, który opisał całą sytuację we właściwy dla
    siebie sposób - idę o zakład, że sprowokował tych gości jakimś mocno
    niebezpiecznym manewrem, przy czym darł mordę ile wlezie, po czym z
    zimną krwią zaparkował w miejscu monitoringu czekając na ich reakcję.
    Nie wiem co tam nawywijał, ale przecież normalnie nikt nie wysiada z
    auta i nie pierze po mordzie bo spokojnie jechałeś na parkingu. Do tego
    te pomysły o taranowaniu innego pojazdu...no wybacz. Ide o zakład, że
    gościu xyz to taki gość, który o 22.00 dzwoni na policję, bo siedem
    pieter niżej w bloku zaśpiewali "sto lat"