  • 1. Data: 2009-07-19 20:42:08
    Temat: dobre sluchawki
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    witam
    poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
    sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
    sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
    znalazlem sluchawki akg k512

    http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_p
    smand,1.html

    dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
    mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
    (tj. jego brak).
    te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

    Obecnie mam zestaw creativa hs 900, niestety- po kilku godzinach
    noszenia jego bola uszy (srednica poduszek jest chyba za mala i
    naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
    zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

    Mozna liczyc na jakies sugestie?
    Mikrofon nie jest wymagany (chociaz niepogardzilbym)

    szymon

  • 2. Data: 2009-07-19 21:10:51
    Temat: Re: dobre sluchawki
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
    > zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

    Wiem, ze regulacja glosnosci jest fajna na kabelku, ale to byla zawsze
    pierwsza rzecz która bardzo szybko padala - albo trzeszczalo albo nierówno
    regulowalo glosnosc
    Obecnie mam Panasonic RP-HT242 i nie znalazlem na razie alternatywy. Fakt
    nie szukalem specjalnie bo pomimo chyba 15 lat graja rewelacyjnie, ale
    Sennheiser HD201 czy 202 graly jakos tak drewnianie i plasko bez dynamiki
    takze dalem sobie spokój bo nie wszedzie posluchasz przed zakupem (wpadlem
    do Media we Wrocku ze swoim Sony MD i co sie dalo to posluchalem, ale nie
    wszystko sie dalo).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez