  • 1. Data: 2009-07-19 20:42:12
    Temat: dobre sluchawki
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    witam
    poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
    sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
    sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
    znalazlem sluchawki akg k512

    http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_p
    smand,1.html

    dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
    mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
    (tj. jego brak).
    te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

    Obecnie mam zestaw creativa hs 900, niestety- po kilku godzinach
    noszenia jego bola uszy (srednica poduszek jest chyba za mala i
    naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
    zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

    Mozna liczyc na jakies sugestie?
    Mikrofon nie jest wymagany (chociaz niepogardzilbym)

    szymon

  • 2. Data: 2009-07-20 00:27:27
    Temat: Re: dobre sluchawki
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 19 Jul 2009 13:42:12 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    >(tj. jego brak).
    >te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

    mozesz dokupic przejsciowke z regulatorem w postaci krociotkiego
    kabelka z potencjometrem. to ci powinno zalatwic te wade. <rs>

  • 3. Data: 2009-07-21 06:21:32
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 19.07.2009 22:42, Szymon von Ulezalka pisze:
    > dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
    > mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada

    Możesz napisać dlaczego?

    Praktycznie każda klawiatura ma obecnie przyciski do regu-
    lacji głośności w sposób programowy. A żeby było tego mało,
    każdy sensowny zestaw głośników ma też potencjometr do regu-
    lacji głośności. A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
    nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2009-07-21 06:34:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >lacji głośności. A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
    >nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

    Dlategoboponieważ?
    Zwłaszcza w przypadku notebooka.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb "Smile, they said, life could be worse". So
    `b K...@e...eu.org d' I did and it was.

  • 5. Data: 2009-07-21 06:53:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2009 08:34, Mariusz Kruk pisze:
    > Dlategoboponieważ?

    Bo mimo wysokiej impedancji słuchawek wymagają one nieco
    mocy, a karty dźwiękowe mają wyjście line-out, nie przezna-
    czone do wysterowywania elementu wykonawczego.

    > Zwłaszcza w przypadku notebooka.

    Notebooki mają wbudowane przedwzmacniacze mocy. Z tegoż zresz-
    tą powodu trudno uzyskać z notebooka sensownej jakości dźwięk,
    bo ten przedwzmacniacz już zbiera zakłócenia z całego, słabo
    ekranowanego wewnętrznie komputerka.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-07-21 07:03:26
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >mocy, a karty dźwiękowe mają wyjście line-out, nie przezna-
    >czone do wysterowywania elementu wykonawczego.

    Rózne słuchawki różnej mocy potrzebują, jak zapewne wiesz. Dla
    niektórych będzie to wystarczające, dla niektórych nie. Zależy od
    sprawności przetworników.

    --
    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Każda aplikacja w po-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 7. Data: 2009-07-21 10:14:49
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Szymon von Ulezalka napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
    > sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.

    Może coś stąd?
    http://www.agito.pl/sluchawki-audio/sluchawki-przewo
    dowe.819.M.html?attr=1:1568
    4356:437369

    Może też gdzieś te znajdziesz:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/82221

    Aktywna redukcja hałasu otoczenia ;]
    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2009-07-21 11:29:04
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Może coś stąd?http://www.agito.pl/sluchawki-audio/sluchawki-p
> [...]

    dzieki.
    juz wybralem model :) koss sb49, podobno bardzo dobrze graja.
    przetestuje jutro, bo sie wlasnie z listonoszem minalem. z powodu
    pracy, nie dam rady odebrac ich dzisiaj :/

    pozdrawiam
    szymon

  • 9. Data: 2009-07-21 15:21:06
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    >A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
    > nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

    Niby tak, ale mój stary dobry SB Live o tym nie wie i wspaniale sobie daje
    rady z moim Panasiem
    Niby te nascie lat temu te słuchawki to była niższa półka ale patrząc na to
    co się teraz produkuje to jest prawie HighEnd ;)

    Pozdrofka.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2009-07-21 18:19:42
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2009 09:03, Mariusz Kruk pisze:
    > Rózne słuchawki różnej mocy potrzebują, jak zapewne wiesz. Dla
    > niektórych będzie to wystarczające, dla niektórych nie. Zależy od
    > sprawności przetworników.

    Czyli generalnie nie należy, ale w niektórych przypadkach da
    się, co dalej nie zmienia faktu, że nie należy ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |