  • 1. Data: 2009-07-20 04:10:18
    Temat: nagrywarki CD/DVD NEC'a [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    do niedawna myslalem, ze nagrywarki NEC 3450A byly ok. nagralem na
    nich setki plyt od CD po DVD DL. plusy, minusy. markowe i jakies
    indyjskie matrixy najgorszego sortu. nie bylo wiekszych problemow.
    pare miesiecy temu okazalo sie, ze nie moge nagrywac plyt DL. trudno,
    mysle sobie, nie czesto nagrywam takie plyty, przezyje, ale potem
    okazalao, sie, ze nie nagrywarki nie chca nagrywac rowniez na minusach
    TDK wzietych z tego samego slupka. dokladnie ta sama sytuacja jest na
    dwoch innych kompach z takimi samymi nagrywarkami. uzywam programow
    pod windows 2000/XP/vista - nero, ashampoo i roxio. na wszystkich jest
    to samo. naped nie przyjmuje plyty i mowi, ze plyta albo jest
    zapisana, albo zeby wrzucic inna, albo (nero) prosi specyficznie o
    plusa. w tych samych systemach nagrywarki (kupowane z systemem jako
    NEC) NEC SONY OPTIARC AD 7170A sprawuja sie bez zarzutu.

    czy ktos sie spotkal ze zjawiskiem jakie opisalem, czy to moze tak
    wyglada powolne umieranie nagrywarek NEC 3450A?

    z gory dzieki za rozjasnienie sytuacji.

    btw. jakie teraz nagrywarki wewnetrzne CD/DVD warto kupowac? <rs>

  • 2. Data: 2009-07-20 06:06:09
    Temat: Re: nagrywarki CD/DVD NEC'a [cross]
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A firmware nowy?

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-07-20 11:24:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    rs pisze:
> [...]
    > plusa. w tych samych systemach nagrywarki (kupowane z systemem jako
    > NEC) NEC SONY OPTIARC AD 7170A sprawuja sie bez zarzutu.

    Może te programy, których używasz są uszkodzone jakieś.
    Odinstaluj i spróbuj nagrać jakieś pliki spod samego XP i na nie używanej
    płytce.
    Skopiuj jakieś pliki na płytkę np. cdrom w Exploatorze Windows, a potem
    ""Zapisz te pliki na dysku CDROM".
    Ja używam programiku freeware "Burn4 Free" i bardzo sobie chwalę.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-07-20 13:46:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jul 2009 07:06:09 +0100, w <h411ga$fue$1@inews.gazeta.pl>, "G Nowak"
    <g...@g...com> napisał(-a):

    > A firmware nowy?

    Już chyba nie robią nowych firmware do 3540A - ostatni bodajże sprzed ładnych
    paru lat (poprawka do oryginalne i koniec).
    Mnie też nie nagrywa DL... :]

  • 5. Data: 2009-07-20 14:31:00
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 20 Jul 2009 13:24:26 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >""Zapisz te pliki na dysku CDROM".
    >Ja używam programiku freeware "Burn4 Free" i bardzo sobie chwalę.

    trzy programy uszkodzone w taki sam sposob, na trzech roznych kompach?
    <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 6. Data: 2009-07-20 15:17:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    rs pisze:

    > trzy programy uszkodzone w taki sam sposob, na trzech roznych kompach?

    Może cały czas chce użyć tej samej płytki, która już się nie nadaje do
    nagrania-zamiast wziąć następną czystą.
    Tak sobie gdybam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-20 16:05:35
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 20 Jul 2009 17:17:02 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Może cały czas chce użyć tej samej płytki, która już się nie nadaje do
    >nagrania-zamiast wziąć następną czystą.
    >Tak sobie gdybam.

    tak. to widac. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 8. Data: 2009-07-20 16:09:06
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 20 Jul 2009 07:06:09 +0100, "G Nowak"
    <g...@g...com> wrote:

    >A firmware nowy?

    hmmmm. nie sprawdzalem. najnowszy naped ma niewiele wiecej jak dwa
    lata. jednak nie sadze, by nawet starszy firmware by sie nagle
    zbiesil, i odmowil nagrywania plytek, na ktorych poprzednio
    nagrywarki nagrywaly i to na trzech roznych systemach. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 9. Data: 2009-07-20 16:09:55
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 20 Jul 2009 15:46:26 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Już chyba nie robią nowych firmware do 3540A - ostatni bodajże sprzed ładnych
    >paru lat (poprawka do oryginalne i koniec).
    >Mnie też nie nagrywa DL... :]

    hmmm. no trudno. pewnie bede sie z tym musial pogodzic. w kazdym razie
    dzieki za odpowiedzi. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 10. Data: 2009-07-20 16:29:04
    Od: "Jan Goscicki" <j...@w...pl>

    > Już chyba nie robią nowych firmware do 3540A - ostatni bodajże sprzed
    > ładnych paru lat (poprawka do oryginalne i koniec).
    > Mnie też nie nagrywa DL... :]

    Nagrywa. Sprawdź 1.W8 lub lepiej 1.W9 na przykład stąd:
    http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-3540A/

    Janek