  • 1. Data: 2012-11-14 23:15:23
    Temat: dobry opis RS232
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś jest w posiadaniu dobrej specyfikacji szyny RS232? i zechiałby
    podesłać?

    ja wiem, że w internecie jest wszystko, tylko jakby nieco nie na temat...

    np. RTS/CTS

  • 2. Data: 2012-11-15 00:32:55
    Temat: Re: dobry opis RS232
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > czy Ktoś jest w posiadaniu dobrej specyfikacji szyny RS232? i zechiałby
    > podesłać?

    Już raz założyłeś o tym wątek i Ci wytłumaczyliśmy, dlaczego nic Ci nie
    podeślemy.

    > ja wiem, że w internecie jest wszystko, tylko jakby nieco nie na temat...

    Na temat.

    > np. RTS/CTS

    Było już Ci tłumaczone we wspomnianym wątku. Przeczytaj jeszcze raz tamten
    wątek oraz wyniki z Google i nie zaśmiecaj grupy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2012-11-15 07:18:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 23:15:23 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):
    > czy Ktoś jest w posiadaniu dobrej specyfikacji szyny RS232? i zechiałby
    > podesłać?
    > ja wiem, że w internecie jest wszystko, tylko jakby nieco nie na temat...
    > np. RTS/CTS

    Nie znajdziesz, musisz sam sie doszukac.

    J.

  • 4. Data: 2012-11-15 19:09:59
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:k819m6$v4e$...@n...icpnet.pl...

    > Już raz założyłeś o tym wątek i Ci wytłumaczyliśmy, dlaczego nic Ci nie
    > podeślemy.

    > Na temat.

    1. sprawdzić w spisach treści
    http://www.grush.one.pl/gazety.php?mode=title&title=
    komputer

    2. udać się do biblioteki (a może jakieś gryzonie ...)

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 5. Data: 2012-11-15 21:32:07
    Od: badworm <n...@p...pl>

    napisał(a):

    > czy Ktoś jest w posiadaniu dobrej specyfikacji szyny RS232? i zechiałby
    > podesłać?

    W imieniu RoMana: http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 6. Data: 2012-11-15 21:48:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-11-15 00:32 Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Już raz założyłeś o tym wątek i Ci wytłumaczyliśmy, dlaczego nic Ci nie
    > podeślemy.

    Tu jest instrukcja do karty RS232:
    http://www.lavalink.com/dev/fileadmin/dos/support/wh
    ite_papers/rs_232_serial_ports.pdf
    ale pierwsze kilkanaście stron opisuje dość dokładnie standard jako
    taki. Potem już rzeczy mniej przydatne czyli dokumentacja rejestrów
    karty (ISA). Ale dalej znowu pinout złącz i schematy różnych kabelków.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2012-11-16 00:21:38
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "badworm" <n...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > W imieniu RoMana: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Pomyłka, kolego. Jemu musiał byś to podać w wersji skompilowanej, w formie
    zrozumiałej dla kretyna.

  • 8. Data: 2012-11-16 00:47:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy Ktoś jest w posiadaniu dobrej specyfikacji szyny RS232?
    > i zechiałby podesłać?
    >
    > ja wiem, że w internecie jest wszystko, tylko jakby nieco nie na temat...
    >
    > np. RTS/CTS

    A może zamiast udawać że szukałeś po prostu zadaj konkretne pytanie?
    Co jest dla Ciebie niejasne w liniach RTS/CTS?

  • 9. Data: 2012-11-25 21:52:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no nie ma czegoś takiego jak specyfikacja RS232? jak np. do USB?

  • 10. Data: 2012-11-25 23:37:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > no nie ma czegoś takiego jak specyfikacja RS232? jak np. do USB?

    Biedaku, nadal Ci Google nie działa?
    http://engineers.ihs.com/document/abstract/IKHQABAAA
    AAAAAAA
    Jaki Ty masz właściwie problem z tym kosmicznie skomplikowanym standardem?
    Jest opisany na tysiącach stron i nadal czegoś nie rozumiesz? O co Ci
    właściwie chodzi? Jaki jest sens w odpisywaniu na Twoje posty?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/