  • 1. Data: 2012-11-14 22:02:31
    Temat: frezarka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    d* tam frezarka, teraz modna dukarka 3D

    http://www.youtube.com/watch?v=Rv-_JGiip68

    samorobka RepRap, no no ....

    J.

  • 2. Data: 2012-11-14 23:23:25
    Temat: Re: frezarka
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 14 Lis, 22:02, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > d* tam frezarka, teraz modna dukarka 3D
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Rv-_JGiip68
    >
    > samorobka RepRap, no no ....
    >
    > J.

    Nawet bym zrobil tylko jakos zastosowania tego nie widze. Wiem:) jest
    efektowne, nie mylic z efektywne.
    Na frezarce cmykne z dokladnoscia lepsza niz 0,05mm w pleksi, alu i ma
    to konkretne zastosowanie inne niz
    modele. Do czego mozna zastosowac modele wykonane z plastiku?

  • 3. Data: 2012-11-15 00:04:51
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    jan kowalski wrote:
    [..]
> [...]
    > to konkretne zastosowanie inne niz
    > modele. Do czego mozna zastosowac modele wykonane z plastiku?

    Kiedyś czytałem artykuł że gościu zrobił z tego kluczową część broni
    palnej (nie znam się na tym więc nie będę zgadywał jaką) i oddał z niej
    bodaj 200 strzałów.
    To jest urządzenie, a Ty masz dla niego zastosowanie albo nie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2012-11-15 00:37:17
    Od: Padre <P...@n...net>

    > samorobka RepRap, no no ....

    To jest takie dobre jak swego czasu drukowanie zdjęć na drukarce 8
    igłowej, długo i do dupy.

  • 5. Data: 2012-11-15 08:26:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "jan kowalski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > to konkretne zastosowanie inne niz
    > modele. Do czego mozna zastosowac modele wykonane z plastiku?

    W Fakro maja drukarke 3D. Robia prototypy klamek i innych szpejów które
    trzeba pomacac lub przypasowac do reszty.

    Marek

  • 6. Data: 2012-11-15 08:39:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jan kowalski" napisał w wiadomości

> [...]
    >ma
    >to konkretne zastosowanie inne niz
    >modele. Do czego mozna zastosowac modele wykonane z plastiku?

    Na obudowe do urzadzenia, na slupki, na przyciki, galki, na elementy
    do zabawki ... aczkolwiek w samochodach coraz wiecej plastiku, wiec
    moze nie tylko zabawki - no, mozna na tym wykonac drukarke 3D :-)

    Pleksi ... ta moze nie, ale inne z pleksi nie potrafia, albo z innego
    przezroczystego tworzywa ?

    J.

  • 7. Data: 2012-11-15 09:49:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Tak ogólnie... to profesjonalne drukarki 3D drukują też z metalu.

    Robert

  • 8. Data: 2012-11-15 12:59:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

> [...]
    > moze nie tylko zabawki - no, mozna na tym wykonac drukarke 3D :-)
    >
    > Pleksi ... ta moze nie, ale inne z pleksi nie potrafia, albo z innego

    Te drukarki co je widziałem, drukują z tworzywa nieprzezroczystego.
    Przezroczysty (i elastyczny) jest plastik drukowany jako podkłady
    i podpory. Jeśli na przykład spód drukowanego elementu nie jest
    płaski, to na płytę nanosi się najpierw taki podkład, a dopiero
    później właściwe tworzywo.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-11-15 14:21:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a skoro juz, to na allegro wysyp frezarek:
    http://allegro.pl/frezarka-grawerka-ploter-cnc-250-x
    -200-y-50-z-i2734290625.html
    jakbym mial powska pensje to bym sobie kupil...

  • 10. Data: 2012-11-15 16:45:11
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 15 Lis, 14:21, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > a skoro juz, to na allegro wysyp
    frezarek:http://allegro.pl/frezarka-grawerka-ploter-
    cnc-250-x-200-y-50-z-i2734...
    > jakbym mial powska pensje to bym sobie kupil...

    Ojej a to szkoda.
    Masz tu od wujka darmy sofcik na gwiazdke:
    http://www.boenigk-electronics.com/web/index.php?opt
    ion=com_content&view=article&id=12&Itemid=16&lang=pl

    a od cioci darmowa dokumentacje elektroniki:
    http://www.ostermann-net.de/electronic/