  • 11. Data: 2008-03-19 22:46:11
    Temat: Re: dostawca internetu / lokalizacja: toruń
    Od: Jan Koniecka <k...@r...gmail.com>

    Łukasz Pierzchalski wrote:
    > Użytkownik "Jan Koniecka" <k...@r...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:frs3p9$mna$1@news2.task.gda.pl...

    > Tak tak masz rację...
    > pare pięter wyżej pisałem że mam już TPSA. :-)
    > A jeśli chodzi o VPN internet, a dla bardziej wtajemniczonych - opcja "VC"
    > czyli sam dostęp do internetu, zakończony eth na RADzie to cena nie jest
    > taka przystępna. Mnie wyszło przy wolumenie 10 Mbit - ~ 300 zł za Mbit .....
    > więc chyba bez rewelacji ?

    Jesli tak uważasz to looknij na ceny FR :) .No ale fakt drogo powinni
    zjechac do polowy ceny ale za symetryk sie tez placi, w koncu to nie
    zwłykły DSL. Ogólnie TP SA nie jest elastyczna i chyba musi jeszcze
    pozwalniac pare tysiecy ludzi i poczekać aż odejdzie też duża liczba
    klientów to się obudzą.

    Pozdrawiam Jan Koniecka

  • 12. Data: 2008-03-20 09:35:41
    Od: Łukasz Pierzchalski <a...@k...torun.pl>

    Użytkownik "Jan Koniecka" <k...@r...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:frs53k$3ji$1@news2.task.gda.pl...

> [...]
    > zwłykły DSL. Ogólnie TP SA nie jest elastyczna i chyba musi jeszcze
    > pozwalniac pare tysiecy ludzi i poczekać aż odejdzie też duża liczba

    Wiadomo że chodzi o ceny. FR nie jest adekwatne do ceny to wiemy wszyscy.
    Można sie szarpnąć na Biznes IP 4 Mbit / 4 Mbit - cena podobna jak FR, ale
    brak gwarancji SLA, czas naprawy jak w przypadku zwykłego iDSL-a.
    W przypadku Exatela można zjechać poniżej 200 zł za 1 Mbit (przy radio).

  • 13. Data: 2008-03-20 21:21:14
    Od: <a...@g...pl>

    > Przy moim wolumenie to chyba bardzo za wysokie wymagania, aczkolwiek
    > spróbuję.

    ja mam testowo 2 radia po 16 mb symetrycznych plus łącza PRI i po
    "zawirowaniach instalacyjno-sla" mając na widoku reszte naszych
    laczy i kilkanaście tysięcy numerów telefonicznych " do przejecia"
    exatel poprosił o podanie do umowy formy punktu o odszkodowaniu
    tak więc droga jest - zobaczymy co z tego wyjdzie finalnie
    Jak sie nie postaraja to niestety...

    > W przypadku Exatela można zjechać poniżej 200 zł za 1 Mbit (przy radio).
    zejsc mozna ale sla pewnie wtedy "wejdzie" lub tp ruch tp "zejdzie"

    a i tak mi sie przypomnialo..
    byl maly problem z www zagranicznymi na styku do telii jak pamietam -
    i byla SOO-1 /standardowa odpowiedz operatora nr1/ - poza siecia i pa pa
    po małym dymie ze moze by wykierowali ruch gdzie indziej jak styk jest
    zapchany
    i przepychance gdzie i kto za punkt styku odpowiada mała zmiana rutingu i
    dziala

    i po 2 notorycznie ktos kanaly w atm miesza /notorycznie = 1xmiesiecznie na
    oko/
    w kazdym razie przepychanki - powinno dzialac - nie dziala - powinno - widze
    urzadzenie - ja tez - dziala? - widze urzadzenie ale ruch nie idzie itp itp
    nastepuje magiczny enter z ich strony i dziala

    zrob tez sobie test na zasadzie nawet odpalenia kilku okien z jakims
    speedtest
    bo tez były czary w stylu - sciagamy 1 plik z netu - jest ok
    odpalamy 2-4 okna z speedtest - lacze pada logicznie /jest ale nie ma netu/
    u mnie sie okazalo ze ich radia ericssona w ktorejs tam wersji programu
    wywalaja port logicznie przy wiekszej ilosci sesji

    Telefony w zasadzie odpalone dzialaja od poczatku.

    podaj z ciekawosci cene za mb przy 10m jaka ci zaoferowali i z jakim sla

  • 14. Data: 2008-03-21 16:07:54
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    crazy bejbi wrote:

    > hm... mój termin realizacji łącza z Exatela minął 6 stycznia.
    > Aktualnie .... czekamy :)
    > prawie jak Tepsa
    >
    > wojtek

    hmm, u mnie jakies 4tyg od zamowienia.