  • 1. Data: 2004-12-03 15:26:49
    Temat: dostawca internetu w okolicach Zakrętu, Starej Miłosnej, Konika
    Od: " " <a...@g...pl>

    Poszukuję DOBREGO dostawcy internetu dla firmy znajdującej się przy wyjeździe
    z Warszawy w stronę Lublina i Mińska Mazwieckiego.
    Neostrady tu nie ma (i jak się dowiedziałam w najbliższych latach nie będzie),
    Netii też nie.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia, może pomóc?

  • 2. Data: 2004-12-03 15:53:14
    Od: m...@a...com (Maciej Bogucki)

    a...@g...pl wrote:
> [...]
    > Netii też nie.
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia, może pomóc?

    Zapytaj w PAGI http://www.pagi.pl/
    Wiem ze podlaczaja w tych okolicach firmy. Ale nie wiem czy to jest
    DOBRY ISP, bo nie mam z nimi doswiadzczen. Inny musieli by sie
    wypowiedziec :)

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2004-12-06 12:25:09
    Temat: Re: dostawca internetu w okolicach Zakrętu, Starej Miłosnej, Kon
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję za ten kontakt.
    Już jesteśmy prawie umówieni na wizję lokalną.I lista referencyjna sprawdzona.

    Ale jeśli ktoś jeszcze coś wie, to bardzo proszę....