  • 11. Data: 2003-12-26 11:32:51
    Temat: Re: druga Japonia, czy Trzeci świat...?
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Tue, 23 Dec 2003 23:58:01 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Lacznosc ze swiatowymi Tier1 kosztuje tyle samo w Polsce i
    > Japonii. Nie widze mozliwosci przeskoczenia ceny 100-150 EU za 1 Mbit/s.

    Tia.. ale punkty wymiany ruchu robią swoje :) dodatoko jakby nie patrzeć
    to taka usuługa jest świadoczona w obrębie większym od miasta co też sowje
    robi i więcej ruchu zamyka się w obrębie sieci. Poza tym przy kupowaniu
    np. 25 GBit na styku tez masz inną cenę :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2004-01-01 20:57:15
    Od: w...@m...tychy.pl

    W artykule <3...@p...pozma
    n.pl>
    parys napisa?(a):

    > hahaha ! pierwszy raz widze tak trafna odpowiedz
    > J?czybu?y brac sie do roboty, jak kazdy bedzie charowa? 16/dobe i bedzie
    > spa? w biurze za biurkiem to moze za 50lat...

    Nie bardzo rozumiem idee.
    To jakies nawiazanie do komunizmu? Te 5 mln bezrobotnych + szara strefa
    mialaby sie wziac do roboty i zrobic cos, zeby internet byl tanszy?
    Haslo brzmi fajnie... ale nie rozumiem glebszego sensu.
    Co niby ludzie mieliby robic, zeby bylo taniej?
    Nawet 5mln charujacych komunistow nie wypracuje tu nic sensownego.

    Pomijajac oczywiscie kwestie, ze wg. cytowanego posta - u ISP jest ZERO
    uczciwej i rzetelnej pracy. :)

    --wb