  • 11. Data: 2002-05-25 04:59:51
    Temat: Re: dsl
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Dopiero teraz zauwazylem, ze piszesz korzystajac z Neo. Bardzo ciekawa
    >sprawa. Niektorzy zaczeli mowic o nowej usludze : DSL. Czy TPSA robilaby
    >konkurencje sobie samej wprowadzajac druga usluge bazujaca na DSLu ? Gdyby
    >byl to DSL ze stalym adresem IP i kilkoma dodatkami - mialoby to jakis sens
    >(np. taki drozszy DSL dla firm). Jeden z kolegow w watku "neostrada i co
    >dalej" mowi o tajemniczym cenniku na usluge DSL (ktory pokrywa sie z
    >przewidywanym nowym cennikiem Neostrady). Panowie, cos tu jest nie tak !

    DSL to usluga przeznaczona dla Biznesu a Neostrada to usluga
    przeznaczona dla Domu. Tak naprawde to nowe ceny obu tych uslug nie sa
    jeszcze znane. Widac juz jednak ze co niektorzy pomieszali DSL z
    Neostrada i stad zamieszanie. IMHO ceny Neostrady beda nizsze niz ceny
    DSL ale i usluga bedzie mniej atrakcyjna.
    Do czerwca jeszcze tylko 5 dni :P

    Jeszcze wczoraj w wyszukiwarce na stronie tpsa mozna bylo znalezc
    informacyjna strone o DSL gdzie napisano:

    Dostęp do Internetu DSL to nowa usługa, oparta o "rodzinę" technologii
    DSL (Digital Subscriber's Loop - Cyfrowej Pętli Abonenckiej).
    Szerokopasmowe łącza instalowane są w oparciu o istniejące linie
    telefoniczne. Dostęp do Internetu DSL to stały dostęp w nielimitowanym
    czasie i bez ograniczeń ilości przesyłanych danych. W ramach
    podstawowej oferty udostępniamy:

    łącza asymetryczne ADSL o przepustowości 512 kbit/s i 1 Mbit/s (do
    Abonenta)
    pulę stałych adresów IP
    pakiet bezpieczeństwa sieciowego E-security
    przestrzeń dyskową na konta pocztowe i strony internetowe w domenie
    firma.internetdsl.pl
    możliwość konfiguracji indywidualnego profilu usługowego
    Korzystając z Dostępu do Internetu DSL Twoja firma nie płaci za czas
    połączeń, a jedynie opłaca stały miesięczny abonament.

    szerokopasmowy dostęp do Internetu za atrakcyjną cenę - Twoja firma
    nie musi inwestować w nową infrastrukturę kablową; udostępniamy
    wszelkie konieczne urządzenia (modem lub router, okablowanie,
    splitter)
    jedna linia - dwie usługi: użytkownicy usługi w Twojej firmie mogą
    jednocześnie korzystać z Internetu i prowadzić rozmowy telefoniczne
    bez utraty jakości i obniżenia parametrów
    szerokie możliwości konfiguracyjne
    zwiększone bezpieczeństwo dzięki systemom zainstalowanym na platformie
    TP:
    pakiet e-security
    Wirtualny Firewall (opcja)

    publikowanie własnych stron WWW i zarządzanie pocztą elektroniczną -
    Twoja firma może wykorzystać w tym celu przestrzeń dyskową na serwerze
    prowadzenie działalności typu e-biznes, marketingu elektronicznego,
    telepracy
    pula stałych adresów IP - usługi internetowe mogą być dostępne w
    sieciach wewnętrznych Twojej firmy
    przeniesienie instalacji w przypadku zmiany siedziby Twojej firmy
    opcja zmiany przepustowości

    W zależności od przepustowości łącza (512 kbit/s i 1Mbit/s):

    jednorazowa oplata instalacyjna - 799 zł netto (512 kbit/s) i 849 zł
    netto (1 Mbit/s)
    miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1
    Mbit/s)
    Szczegółowe informacje o kosztach Dostępu do Internetu DSL zawiera
    cennik

    Dostęp do Internetu DSL to oferta dla firm poszukujących wydajnych i
    nieskomplikowanych rozwiązań w zakresie dostępu i usług internetowych,
    których potrzeb nie zaspokajają inne sposoby dostępu, np. komutowany.

    firmy z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw
    duże firmy

    Aktywnej abonenckiej linii telefonicznej w sieci TP.

    Sprzedaż usługi Dostęp do Internetu DSL prowadzą:

    przedstawiciele handlowi
    Biura Obsługi Klienta
    <<<

    Jak widac admini TPSA czytaja uwaznie newsy i po tym jak na grupie
    pojawil sie link do tej strony szybko ja wykasowali.

    btw. Okreslenie uslugi jako "dostep szerokopasmowy" oznacza ze userzy
    beda placic 22% VAT.

    januszek

  • 12. Data: 2002-05-25 10:47:52
    Od: t...@w...pdi.net

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

    > Jak widac admini TPSA czytaja uwaznie newsy i po tym jak na grupie
    > pojawil sie link do tej strony szybko ja wykasowali.

    To mniej wiecej jak ze wszystkimi uslugami z TPSA. Jak tylko zwieksza sie
    zainteresowanie to zaraz pojawia sie Brak Mozliwosci Technicznych.

    > januszek

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski

  • 13. Data: 2002-05-25 22:43:36
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    > To mniej wiecej jak ze wszystkimi uslugami z TPSA. Jak tylko zwieksza sie
    > zainteresowanie to zaraz pojawia sie Brak Mozliwosci Technicznych.

    W rzeczy samej. Polityka informacyjna w TPSA dalej sie nie zmienia:
    'Cicho Sza... zeby sie tylko potencjalny klient 5 dni przed
    wprowadzeniem nowego cennika nie dowiedzial...'
    A przeciez na reklamowaniu obnizeniu cen dostepu do Internetu mogli
    tylko zyskac. Jak widac potrzeba jeszcze z milion abonentow, ktorzy
    zrezygnuja z uslug tej firmy zeby cos sie ruszylo w tej sprawie.

    januszek

  • 14. Data: 2002-05-25 22:43:45
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) wrote in
    <9...@2...98.42.195>:

    /ciach.../

    >??? Mowisz o Neostradzie ? Przepraszam, jaka ona nowa ?
    >poczytaj najpierw www.neostrada.pl
    >
    >A jesli miales na mysli cos innego - to moze bys uscislil, co ?

    Oczywiscie tego posta wyslalem z rozpedu, przez pomylke. Swoje zdanie
    zawarlem w drugim poscie, po tym jak sam zobaczylem ze przedmowca korzysta
    juz z Neo.

    W.

  • 15. Data: 2002-05-25 22:43:58
    Od: "Andrzej Aniulis" <a...@s...com.pl>

    http://www.computex.com.pl/IPTL/IPTL1.htm

    pozdrawiam
    andrzej aniulis

  • 16. Data: 2002-05-27 21:38:15
    Od: Sako <n...@i...waw.pl>

    MarFi wrote:

    > Była stronka, ale już nie ma. Robią ją dopiero.

    sorki ze w takim formacie, ale zgralem z cache

    http://www.infinity.waw.pl/dsl/index.mht

    Sako

  • 17. Data: 2002-06-03 14:13:34
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Thu, 23 May 2002 23:07:45 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski
    <n...@d...kgb.com.ua> wrote:

    >512Kb/s / 128Kb/s za 229 zł bez limitów + 5 ipków publicznych. Handlowcy TPSA
    >mają juz cenniki. Jeżeli złożysz zamówienie do 1 czerwca to instalka
    >wyniesie cię 1 zł.

    tiaaa, oczywiscie nikt nic nie wie, dowiedzialem sie po 1 czerwca :-(

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 18. Data: 2002-06-03 14:13:36
    Od: f...@W...sitefinder.pl (futszaK)

    On Fri, 24 May 2002 22:49:09 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Znajomemu, ktory uczestniczyl w testach HISa 400 kbps, lacze przestalo
    >dzialac po kilku tygodniach. W koncu TPSA przyslala list, z ktorego
    >wynikalo, ze testy chyba nie wyszly i zaproponowali mi powrot do
    >standardowego SDI :-)

    mozesz dac jakis namiar do tego znajomego ???

    mowie powaznie, bo w/g zapewnien producenta tego sprzetu testy wypadly
    pomyslnie tylko wrrredna TPSA nie chce tego odpalac na HISie2

    a HiS2 jest w zasadzie jedyna szansa na DSL/Neo w miejscach gdzie nie
    ma przylacza STM-1

  • 19. Data: 2002-06-04 11:18:05
    Od: "Arkadiusz Pietrzyk" <a...@e...pl>

    > Co wiecie o nowej usłudze dostępu do internetu DSL w TPSA?

    http://www.internetdsl.pl/

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Pietrzyk