  • 11. Data: 2009-08-18 11:39:43
    Temat: Re: duzo rozmow - jaka siec?
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:h6e2tf$dhj$1@inews.gazeta.pl...

    > A na co można te "promocyjne środki" wydać?

    połączenia orange i stacjonarne bez limity "w godzinach od do" po stawce 20
    groszy/minutę - jakos przy tym doładowaniu wychodzi że masz do
    wykorzystania:
    1000 minut orange i stacjonarne
    oraz 230 zł co daje 793 minuty do wszystkich wymienne na cokolwiek (np
    kolejne 1150 minut do orange i stacjonarnych) albo idąc dalej na smsy
    premium :)

  • 12. Data: 2009-08-18 13:46:36
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > travis in
    .googlegroups.com

    > rozumiem.
    > wiec pytam - majac tel bez simlocka - za ile kupic zdrapę i karte, i za
    > ile bedzie jedna minuta wowczas? do kazdej sieci kom + stacjonarne.
    > pytam o konkretne zlotowki i o grosze. No chyba ktos,kto uzywa - wie.

    Wszystkie info masz na stronie http://mbankmobile.pl/

    Plaska stawka do wszystkich 27gr (jesli korzystasz z konta w mBanku to
    mozesz ja sobie obnizyc do 19gr).
    Sa jakies "obnizacze kosztow" oprocz tego, ale ja z tego nie korzystam
    (mZnajomi- stawka 10gr, ale tu pewna nie jestem).

    Kupic starter mozesz przez strone podana w linku powyzej- czy gdzies
    jeszcze- nie wiem.

    Doladowywac mozesz online- kwota dowolna z wiekszosli kont internetowych i
    karta kredytowa.

    Jesli znajdziesz oferte- bez obnizaczy kosztow- tansza niz 27gr za min. to
    daj znac :-)

    Ja dzwonie do wszystkich sieci, wiec dla mnie "tylko do orange/hey/plus" czy
    do znajomych nie interesuje, a miesiac temu nikt nie mial lepszej stawki za
    min.

    Pozdrawiam
    Deni