  • 1. Data: 2011-08-19 19:49:56
    Temat: dvb-t akcja promocyjna w tv
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ostatnio myslalem, ze to tylko Puls zaczal puszczac reklamy
    "cyfryzacji". Ale dzis na TVN tez bylo.

    Niby akcja promocyjna, ale dla kogos, kto nic nie wie, to nic nie
    wynika i nic pewnie z tego nie zrozumie!!!

    Do dupy z taka akcja promocyjna/propagandowa!!!

    Jezeli to UKE to panowie i panie w d.............. sobie wstawcie
    takie akcje. Nie wydawac kasy na takie gnioty w stylu "...w starym
    kinie...." imitujacym pania Janickiego (jak dobrze pamietam).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-08-21 08:32:17
    Temat: Re: dvb-t akcja promocyjna w tv
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Aug 2011 21:49:56 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Niby akcja promocyjna, ale dla kogos, kto nic nie wie, to nic nie
    >wynika i nic pewnie z tego nie zrozumie!!!

    Nie wiem, nie widziałem. Ale może to nie jest żadna akcja promocyjna
    tylko zwykłe spoty _informacyjne_?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280