  • 1. Data: 2011-08-05 07:13:10
    Temat: dwa monitory.
    Od: jg <j...@f...pl>

    witam,

    mam kompa z 1x d-sub na plycie glownej (GA-M68MT-D3) i monitor 17 cali.
    jesli doloze grafe np. na pci z drugim dsub, monitor wezme 15 cali (wiec
    chyba inna rozdzialka bylaby na nim), ma to szanse ruszyc?

    i ciut ntg: sam win7 do tego wystarczy?

    pytam o takie dziwo, bo koszt bylby 0 zl.

    dzieki w gory za sugestie.

    --
    jg

  • 2. Data: 2011-08-05 07:52:10
    Temat: Re: dwa monitory.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-05 09:13, jg wrote:
> [...]
    > jesli doloze grafe np. na pci z drugim dsub, monitor wezme 15 cali (wiec
    > chyba inna rozdzialka bylaby na nim), ma to szanse ruszyc?

    Rozdzielczość może być nawet taka sama, z przekatnej nie wynika
    rozdzielczosc, ale to nie ma tu znaczenia

    > i ciut ntg: sam win7 do tego wystarczy?

    Jezeli bios odpali dwie karty video, to beda widoczne pod systemem
    operacyjny,

  • 3. Data: 2011-08-05 08:05:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 09:13:10 +0200, jg napisał(a):

> [...]
    > jesli doloze grafe np. na pci z drugim dsub, monitor wezme 15 cali (wiec
    > chyba inna rozdzialka bylaby na nim), ma to szanse ruszyc?

    Powinno ruszyć.

    > i ciut ntg: sam win7 do tego wystarczy?

    Tak. AFAIR to pod Windows 7 wreszcie wsadzenie dwóch kart graficznych z
    układami nawet różnych producentów nie powinno doprowadzić do jakiejś
    wielkiej masakry. :D

    > pytam o takie dziwo, bo koszt bylby 0 zl.
    >
    > dzieki w gory za sugestie.

    Bezpieczniej - włóż kartę graficzną, która ma dwa złącza sygnałowe i wyłącz
    tą zintegrowaną na płycie. :)

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 4. Data: 2011-08-05 08:17:18
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
    >Tak. AFAIR to pod Windows 7 wreszcie wsadzenie dwóch kart graficznych z
    >układami nawet różnych producentów nie powinno doprowadzić do jakiejś
    >wielkiej masakry. :D

    Już na 98 (może SE, nie pamiętam), pracowałem na kombinacji NVidia+S3,
    więc to żaden nowy wynalazek.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 5. Data: 2011-08-05 09:15:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 10:17:18 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > Już na 98 (może SE, nie pamiętam), pracowałem na kombinacji NVidia+S3,
    > więc to żaden nowy wynalazek.

    To się później pozmieniało - pamiętam, jak mnie mało szlag nie trafił
    próbując uruchomić pod XP zintegrowaną grafikę Intela i Parhelię Matroxa.
    :-/

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 6. Data: 2011-08-05 09:25:35
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >To się później pozmieniało - pamiętam, jak mnie mało szlag nie trafił
    >próbując uruchomić pod XP zintegrowaną grafikę Intela i Parhelię Matroxa.

    A idąc do szkoły świeciło słońce.
    A tak bardziej do rzeczy - może to była jakaś trefna kombinacja, bo
    ZTCP, robiliśmy to w pracy i na 2k, i na XP i działało bez większych
    problemów.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 7. Data: 2011-08-05 11:35:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 11:25:35 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > A idąc do szkoły świeciło słońce.
    > A tak bardziej do rzeczy - może to była jakaś trefna kombinacja, bo
    > ZTCP, robiliśmy to w pracy i na 2k, i na XP i działało bez większych
    > problemów.

    Wystarczyło zainstalować drivery do Parhelii. Restart i BSOD wywołany
    driverem Matroxa.

    [ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 8. Data: 2011-08-05 11:44:00
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > To się później pozmieniało - pamiętam, jak mnie mało szlag nie trafił
    > próbując uruchomić pod XP zintegrowaną grafikę Intela i Parhelię Matroxa.
    > :-/

    Ostantnio pod W7 podłączałem 3 monitory, 2 na karcie + 1 na
    zintegrowanej, kluczem było wybranie stosownej opcji w BIOS /inicjacja
    kart/ bez tego były nie widoczne w systemie.

  • 9. Data: 2011-08-06 13:16:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-05, o godz. 10:17:18
    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
    >
    > Już na 98 (może SE, nie pamiętam), pracowałem na kombinacji NVidia+S3,
    > więc to żaden nowy wynalazek.

    Wynalazek stary jak świat. Ja w okolicach DOS-a 3.30 korzystałem z
    zestawu Hercules+monitor bursztyn i VGA+monitor mono plus Turbo Pascal
    7.0 bodajże.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-08-06 14:09:45
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek Babcia Dobosz"
    >Wynalazek stary jak świat. Ja w okolicach DOS-a 3.30 korzystałem z
    >zestawu Hercules+monitor bursztyn i VGA+monitor mono plus Turbo Pascal
    >7.0 bodajże.

    Owszem. Zestaw taki przydawał się zwłaszcza do debugowania programów
    graficznych. Ale tutaj akurat obsługa dwu monitorów (IIRC, drugi musiał
    być Hercules; zgadza się?) była robiona przez sam program, a nie przez
    OS. Nie dałeś rady puścić DOS-a jako takiego na dwu monitorach i mieć
    np. każdego panelu NC na innym ekranie.

    --