  • 1. Data: 2011-08-05 07:22:27
    Temat: Zasilacz ATX -5V
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Witam
    Poszukuję od dłuższego czasu zasilacza ATX o mocy min 500W z jednym
    zastrzeżeniem - musi mieć aktywne -5V. Według nowej normy ATX nie jest ono
    potrzebne, ale ja akurat potrzebuję. Może ktoś zna takowy?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2011-08-05 08:25:50
    Temat: Re: Zasilacz ATX -5V
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Leszek K. pisze:
> [...]
    > zastrzeżeniem - musi mieć aktywne -5V. Według nowej normy ATX nie jest ono
    > potrzebne, ale ja akurat potrzebuję. Może ktoś zna takowy?

    Może znajdziesz gdzieś taki:
    http://www.icpamerica.com/products/power_supply/atx/
    ace_850ap_24_rs.html

    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

  • 3. Data: 2011-08-05 14:31:44
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 10:25:50 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Może znajdziesz gdzieś taki:
> [...]

    Niestety. Nikt go nie ma. To chyba produkcja sprzed jakichś 5 lat. A
    pasowałby mi wyjątkowo z powodu wiatraka z tyłu.

  • 4. Data: 2011-08-05 15:22:47
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Leszek K. pisze:

    > Niestety. Nikt go nie ma. To chyba produkcja sprzed jakichś 5 lat. A
    > pasowałby mi wyjątkowo z powodu wiatraka z tyłu.

    Może ten:

    http://www.zippy.com/P_product_detail.asp?lv_rfnbr=2
    &pp_rfnbr=1006&pcp_rfnbr=3&pp_name=&pcp_name=PS2&pcp
    w_rfnbr=2&pp_code=HG2-6300P

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-08-05 15:23:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Może ten:
    >
    > http://www.zippy.com/P_product_detail.asp?lv_rfnbr=2
    &pp_rfnbr=1006&pcp_rfnbr=3&pp_name=&pcp_name=PS2&pcp
    w_rfnbr=2&pp_code=HG2-6300P

    Sorry, zapomniałem o watach. A więc ten:

    http://www.zippy.com/P_product_detail.asp?lv_rfnbr=2
    &pp_rfnbr=1011&pcp_rfnbr=3&pp_name=&pcp_name=PS2&pcp
    w_rfnbr=4&pp_code=HP2-6500P

    --
    pozdrawiam
    Piotr