  • 1. Data: 2011-08-04 20:01:56
    Temat: odczytanie klucza z winxp
    Od: jagon <j...@g...pl>

    Witam.

    Jak w temacie, ale bez uruchomionego systemu.
    Mam hdd na którym padł system - za czorta nie daje sie reanimowac nawet na
    chwilke. Mam oryginalna plytke (+fakturke do niej), firma skladajaca kompa
    dala naklejke na obudowe z kluczem. Userka po jakims czasie, jako ze
    naklejka zaczela sie odklejac, zdrapala ja (nieestetyczny wyglad itp - jak
    to kobieta:> ). Czy jedynym sposobem na odzyskanie klucza jest telefon do
    Micro$oftu czy tez da sie jakos go wygrzebac (w miare prosty sposob)?
    Znacie jakis programik do wygrzebania z rejestru klucza ?

    Pozdrawiam

    Jagon

  • 2. Data: 2011-08-04 20:13:29
    Temat: Re: odczytanie klucza z winxp
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-04 22:01, jagon pisze:
> [...]
    > Micro$oftu czy tez da sie jakos go wygrzebac (w miare prosty sposob)?
    > Znacie jakis programik do wygrzebania z rejestru klucza ?

    Program Everest Ultimate Ci to pokaże.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-08-04 20:13:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jagon" napisał:

    > Jak w temacie,

    Jak w opisie grupy.
    FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

    PS. tak w zasadzie, to temat bardziej na pl.rec.foto.cyfrowa lub
    pl.misc.telefonia.gsm.

    JR

  • 4. Data: 2011-08-04 20:18:51
    Od: jagon <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 22:13:29 +0200, Animka napisał(a):

    > Program Everest Ultimate Ci to pokaże.

    Na dzialajacym systemie. A ja mam hdd ktorego nie moge odpalic.

    Zgodnie z sugestia JoteR zapytam na pl.comp.os.ms-windows.winnt .

    Pozdrowienia.

  • 5. Data: 2011-08-04 21:22:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    jagon wrote:
> [...]
    > dala naklejke na obudowe z kluczem. [...] Czy jedynym sposobem na
    > odzyskanie klucza jest telefon do Micro$oftu czy tez da sie jakos

    mam glebokie przekonanie graniczace z pewnoscia ze nawet jezeli byl
    to box to ze strony ms pomocy nie uzyskasz, o oemie zupelnie zapomnij

    cos w tych okolicach
    http://teamtutorials.com/windows-tutorials/retrievin
    g-xp-cd-key-from-the-registry
    po podmontowaniu rejestru na jakims dzialajacym systemie

  • 6. Data: 2011-08-05 06:42:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jagon napisa?(a):

    > Czy jedynym sposobem na odzyskanie klucza jest telefon do
    > Micro$oftu czy tez da sie jakos go wygrzebac (w miare prosty sposob)?

    W sensie sprzetowym to ta naklejka daje prawo uzywania tej konkretnej
    kopii Windowsa ;) Co za tym idzie jak nie ma naklejki to nawet jak
    odzyskasz klucz to już masz de facto wersję piracką ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 7. Data: 2011-08-05 11:47:09
    Od: mz <m...@w...pl>

    W dniu 2011-08-05 08:42, januszek pisze:
> [...]
    > kopii Windowsa ;) Co za tym idzie jak nie ma naklejki to nawet jak
    > odzyskasz klucz to już masz de facto wersję piracką ;P

    dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
    zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można
    stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

    pozdr

  • 8. Data: 2011-08-05 16:39:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna.

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-08-05 22:01:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-05 13:47, mz pisze:

    > dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
    > zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można
    > stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

    A jeśli ktoś ma fakturę na ten Windows?
    Mądry Polak po szkodzie. Mogł tej naklejki na komputer nie przyklejać!
    W przedszkolach tylko się w nalepianki bawią.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-08-06 06:29:04
    Od: z <z...@g...pl>

    mz pisze:

    > dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
    > zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można
    > stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

    Jak jest w praktyce (do tej pory takiej przyjemności nie miałem)?
    Jak "smutni panowie" potraktują maszynę która jest sterowana komputerem.
    Jedna nawet ten komputer ma umieszczony wewnątrz obudowy i nikt tam poza
    serwisem nie zaglądał. Win2000, maszyna kupiona używana, na fakturze
    jedna pozycja, brak jakichkolwiek nośników naklejek.

    PS. Niestety nie miałem wpływu na zakup ani nie byłem obecny przy
    instalacji. Teraz pracuję na piratach?