  • 11. Data: 2010-06-29 15:25:12
    Temat: Re: dylematy kupujacego - Octavia
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Cze, 13:57, kamil d <k...@t...pl> wrote:

    > Bo bezmy lnie kopiuje teksty, np. w opisie tej Octavii:
    >
    > "Samoch d jest bardzo czysty,zadbany, wietnie utrzymany.Samoch d jest
    > bardzo zadbany,czysty,rewelacyjnie utrzymany." - dwa razy to samo,
    > zdanie po zdaniu.
    >
    > Opisy innych aut bardzo podobne, wsz dzie podobne wklejki, tylko
    > kolejno tekst w zmieniona.
    >
    > Najfajniejsze jego zdanie: "Zdaj sobie spraw e opisy s cudowne (...)

    Właśnie. Gość nawet nie przeczytał tego, co napisał ;) ale do rzeczy.
    Zauważyłem gorszą rzecz. Przecież na zdjęciach są dwa różnie
    kolorystycznie auta. Porównajcie sobie pierwszą i ostatnią fotkę ;)

  • 12. Data: 2010-06-29 20:05:57
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Osłona poduszki w kierownicy ma inny odcień niż cała kierownica - ja bym
    dokładnie sparwdził tą bezwypadkowość.

  • 13. Data: 2010-06-30 11:08:38
    Od: koziel <k...@w...pl>

    spojrz na ten egzemplarz:

    http://otomoto.pl/skoda-octavia-wersja-slx-super-sta
    n-C13747049.html

    pewne zrodlo i bezwypadkowosc. Znajomy ogladal, ale zrezygnowal na
    rzecz innego auta od tego goscia. On nie jest handlarzem, prowadzi
    prywatny import aut - glownie pod zamowienie.

    Pozdrawiam :)

  • 14. Data: 2010-06-30 15:10:29
    Od: "n.k.s" <n...@g...pl>

> [...]
    > rzecz innego auta od tego goscia. On nie jest handlarzem, prowadzi
    > prywatny import aut - glownie pod zamowienie.

    moze i tak, "perfekcyjny zarówno pod wzgledem technicznym jak i wizualnym" a
    jednak ten próg jest wizualnie fatalny...a technicznie conajmniej
    uszkodzony:)

    pozdzraiwam :)

  • 15. Data: 2010-06-30 15:33:00
    Od: koziel <k...@w...pl>

    prog wyglada srednio, ale gdybys widzial auto na zywo, to serio nie ma
    sie czego przyczepic. Ogloszenie rzetelne, auto zadbane i wszystko
    jest jak w ogloszeniu. Z rozmowy ze sprzedajacym kolega dowiedzial
    sie, ze prog bedzie zrobiony na koniec przyszlego tygodnia, o ile auto
    wczesniej nie zostanie sprzedane. W sumie gosc okazal sie w porzadku,
    a auto w faktycznie super stanie z potwierdzonym przebiegiem i
    fakturami na przeglady.

    Oczywiscie decyzja nalezy do Ciebie, chcialem tylko pomoc z racji tego
    iz auto juz bylo ogladane :)

    pozdrowienia :)