  • 1. Data: 2010-06-28 12:04:38
    Temat: dylematy kupujacego - Octavia
    Od: "n.k.s" <n...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    Kumpel szuka jakiegoś autka w granicach 12-13k, ukierunkował sie juz w
    strone Octavi i namierzył coś takiego:

    http://tnij.org/hd46

    Czy możecie powiedzieć, czy jest to coś warte, a w szczególności, czy jest
    warte tej ceny? To że jest to skoda nie przeszkadza mu jakoś wiec chodzi o
    bardziej merytoryczne argumenty:)
    Może juz ktoś z tamtych stron oglądał to autko albo zna sprzedawce, z takiej
    czy innej strony... Dzieki za wszelkie uwagi bo chcialbym wiedzie jak
    najwiecej a nie od razu jechac ileś tam km tylko po to, by stwierdzić, że
    nic z tego. A może ktos z okolic zgodziłby się (gratyfikacja do ustalenia)
    obejrzeć dany egzemplarz?

    Dzieki wielkie, pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-28 15:39:15
    Temat: Re: dylematy kupujacego - Octavia
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Ja się tam nie znam ale się wypowiem :P

    Skoro był serwisowany w ASO to niech Ci gość poda numer VIN i sprawdź
    historię autka. Poza tym: Ten opis to niezły jest ;) po jakiego gość
    pisze o roomsterze, skoro sprzedaje octawię ? Drugi kwiatek:
    "Samochodem można odjechać na kołach" super ;)

    Obowiązkowo bym wpiął w komputer przez zakupem. Miernik powłoki
    lakierniczej raczej zbędny, jak chcesz.

  • 3. Data: 2010-06-28 18:15:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Mateusz pisze:

    > pisze o roomsterze, skoro sprzedaje octawię ? Drugi kwiatek:
    > "Samochodem można odjechać na kołach" super ;)

    Pewnie dlatego ze importowany i mozesz nim legalnie pojechac w Polske.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-06-28 23:18:19
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "n.k.s" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy możecie powiedzieć, czy jest to coś warte, a w szczególności, czy jest
    > warte tej ceny?

    Oczywiście, że warte ceny a nawet więcej! Ma przecież unikalny "ładny,ciemno
    zielony kolor", który wygląda jak niebieski;-) Sprzedający ma jakąś ślepotę
    barw?

  • 5. Data: 2010-06-29 08:23:27
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > Poza tym: Ten opis to niezły jest ;) po jakiego gość
    > pisze o roomsterze, skoro sprzedaje octawię ?

    też o tym pomyślałem...

    a i zobacz jak tam zawieszenie i sprzęgło - hak potężny, dwa
    gniazda... ciekawe czy miłośnik campingów czy okazyjnych bufetów?

    --
    GregorY

  • 6. Data: 2010-06-29 12:49:35
    Od: "n.k.s" <n...@g...pl>

    >a i zobacz jak tam zawieszenie i sprzęgło - hak potężny, dwa
    >gniazda...

    z tymi gniazdami to rzeczywiscie ciekawostka, trafne spostrzeżenie:)

  • 7. Data: 2010-06-29 12:54:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    n.k.s pisze:
    > z tymi gniazdami to rzeczywiscie ciekawostka, trafne spostrzeżenie:)

    Może właściciel jest miłośnikiem symetrii?

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-29 13:04:10
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Może właściciel jest miłośnikiem symetrii?

    Albo jedno gniazdo ma 7-stykowe a drugie 13-stykowe.

  • 9. Data: 2010-06-29 13:39:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kamil 'Model' pisze:
    > Albo jedno gniazdo ma 7-stykowe a drugie 13-stykowe.

    to chyba by było lepiej przejściówkę stosować?

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-29 13:57:52
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Mateusz pisze:
    > po jakiego gość
    > pisze o roomsterze, skoro sprzedaje octawię ?

    Bo bezmyślnie kopiuje teksty, np. w opisie tej Octavii:

    "Samochód jest bardzo czysty,zadbany,świetnie utrzymany.Samochód jest
    bardzo zadbany,czysty,rewelacyjnie utrzymany." - dwa razy to samo,
    zdanie po zdaniu.

    Opisy innych aut bardzo podobne, wszędzie podobne wklejki, tylko
    kolejność tekstów zmieniona.

    Najfajniejsze jego zdanie: "Zdaję sobie sprawę że opisy są cudowne (...)
    " ;)

    --
    kamil d