  • 1. Data: 2010-06-28 10:48:58
    Temat: Audi TDI 1.9 110 vs 130
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Czym roznia sie te silniki w A4 B6? Tylko elektronika czy jakies mocniejsze
    graty?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-06-28 11:08:01
    Temat: Re: Audi TDI 1.9 110 vs 130
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    kamil [k...@s...com]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Czym roznia sie te silniki w A4 B6? Tylko elektronika czy jakies mocniejsze
    > graty?

    Jeżeli faktycznie 110 vs 130 to różnią się epoką:
    110 - na pompie rotacyjnej
    130 - pompowtryski

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 3. Data: 2010-06-28 11:33:44
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Jeżeli faktycznie 110 vs 130 to różnią się epoką:
    > 110 - na pompie rotacyjnej
    > 130 - pompowtryski

    do 110 znajomy leje opałówkę :)
    juz rok i narazie jeździ

  • 4. Data: 2010-06-28 11:45:11
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości grup

    > do 110 znajomy leje opałówkę :)
    > juz rok i narazie jeździ

    Tak z ciekawosci ile taki OO teraz jest za litr ze sie oplaca ?

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-06-28 11:54:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Rafal Lorenc" <s...@u...sie.pl> wrote in message
    > kamil [k...@s...com]

    > Jeżeli faktycznie 110 vs 130 to różnią się epoką:
    > 110 - na pompie rotacyjnej
    > 130 - pompowtryski

    Przepraszam - chodzi oczywiscie o 115 vs 130, moj blad.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-06-28 19:47:17
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    kamil pisze:

    > Przepraszam - chodzi oczywiscie o 115 vs 130, moj blad.

    Wieloma rzeczami, 130 ma turbine o zmiennej geometrii, inne wtryski,
    poza tym jesli mowimy o A4 to 115 bylo w B5 a 130 w B6.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 7. Data: 2010-06-29 10:10:05
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > Wieloma rzeczami, 130 ma turbine o zmiennej geometrii, inne wtryski,
    > poza tym jesli mowimy o A4 to 115 bylo w B5 a 130 w B6.

    B5 FL misiaczku....

    m.

  • 8. Data: 2010-06-29 10:23:53
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    Marek Giżyński pisze:

    > B5 FL misiaczku....

    Bije sie w piers - nie wiem skad wzial mi sie Passat w myslach. Sorki...

    m.

  • 9. Data: 2010-06-30 12:02:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message

    > Wieloma rzeczami, 130 ma turbine o zmiennej geometrii, inne wtryski, poza
    > tym jesli mowimy o A4 to 115 bylo w B5 a 130 w B6.

    Dzieki za konkrety!

    Pozdrawiam
    Kamil