  • 1. Data: 2010-12-27 11:52:42
    Temat: dzielni stróże prawa
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    http://www.wirtualnejaslo.pl/artykul/moldawianim_sie
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /

  • 2. Data: 2010-12-27 11:59:37
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:52:42 +0100, PaweL napisał(a):

    > http://www.wirtualnejaslo.pl/artykul/moldawianim_sie
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /

    "W związku z odmową przyjęcia grzywny w drodze mandatu karnego przez
    kierowcę"

    I słusznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-27 12:35:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > "W związku z odmową przyjęcia grzywny w drodze mandatu karnego przez
    > kierowcę"
    >
    > I słusznie.

    "Znaj proporcjum, mocium panie"
    Wystarczyło pouczyć i puścić, a nie zamykać, i marnować pieniądze
    podatników.
    Potem płaczą, że nie mają pieniędzy na benzynę...
    Za takie numery, to temu patrolowi zaproponowałbym tydzień służby pieszej w
    nagrodę !
    WOJO

  • 4. Data: 2010-12-27 12:39:22
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-27 12:35, WOJO pisze:

> [...]
    > Potem płaczą, że nie mają pieniędzy na benzynę...
    > Za takie numery, to temu patrolowi zaproponowałbym tydzień służby

    Powinni jeszcze zapłacić odszkodowanie za bezpodstawne pozbawienie wolności.

  • 5. Data: 2010-12-27 12:46:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-27 11:52:42 +0100, "PaweL" <l...@i...pl> said:

    > http://www.wirtualnejaslo.pl/artykul/moldawianim_sie
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /

    prawidłowo.
    Niestety, zgodnie z wnioskami płynącymi z doświadczenia z szympansami,
    bananami i wodą - niedługo ci glinarze będą zapewe koncetrować się na
    braniu łapówek i staniu z radarem w krzakach, a nie tym, czym powinni...

    Na razie - póki działają uczciwie - cześć im i chwała!

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-12-27 12:47:03
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    /

    > "W związku z odmową przyjęcia grzywny w drodze mandatu karnego przez

    Słusznie.

    Niestety "orzeczono wobec niego karę nagany oraz zwolniono go w całości
    od zapłaty na rzecz Skarbu Państwa kosztów sądowych, a także nie
    wymierzono mu opłaty"

    "Na koszty niniejszego postępowania składają się:
    100 zł - tytułem zryczałtowanych wydatków Skarbu Państwa,
    180 zł - tytułem wynagrodzeń biegłego tłumacza - napisał Wiceprezes Sądu
    Rejonowego w Jaśle Grzegorz Wanat"

    I to jest już debilizm w wykonaniu dzielnych policjantów i dzielnego
    sądu... Albo pouczyć na drodze i puścić, albo osądzić i dowalić koszty
    sądowe.

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 7. Data: 2010-12-27 13:14:08
    Od: PJ <p...@g...com>

    //I to jest już debilizm w wykonaniu dzielnych policjantów i dzielnego
    sądu... Albo pouczyć na drodze i puścić, albo osądzić i dowalić koszty
    sądowe.

    tu vice błysnął intelektem a właściwie wyszedł brak przepisów na czym
    wyłożył się sad ... w Niemczech zabraliby mu auto na poczet kary
    (jakby nie miał jakiegoś fantu o wartości podobnej do wysokości
    mandatu) i pieniążki by się znalazły

    P.

  • 8. Data: 2010-12-27 13:56:33
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-12-2010 12:35, WOJO pisze:

    > "Znaj proporcjum, mocium panie"
    > Wystarczyło pouczyć i puścić, a nie zamykać, i marnować pieniądze
    > podatników.
    Dura lex sed lex, mocium Panie:)
    Cwaniak odsiedział, a może dla niego do dotkliwsza kara niż mandat.

    M.

  • 9. Data: 2010-12-27 14:04:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PaweL

    > http://www.wirtualnejaslo.pl/artykul/
    moldawianim_siedzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_prze
    ciwmglowych/570/

    A co mieli zrobić, jeśli gość chciał przycwaniaczyć i nie przyjąć mandatu
    wiedząc, że go nijak nie ściągnął?

    Pytanie tylko, czy znamy wystarczająco dużo faktów, żeby to oceniać, bo z
    miśkami, jak wiadomo, różnie bywa.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-12-27 14:43:09
    Temat: Re: dzielni stró?e prawa
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > wiedząc, że go nijak nie ściągnął?
    >
    > Pytanie tylko, czy znamy wystarczająco dużo faktów, żeby to oceniać, bo z

    obywatele innych krajów karani w polsce za wykroczenia drogowe mogą otrzymać
    tylko mandat gotówkowy lub sąd.
    tak samo w niemczech, nie dostaniesz kredytowego, tylko jedziecie do
    bankomatu itp.

    Jacek