  • 1. Data: 2010-12-27 14:00:52
    Temat: poszukiwany samochód
    Od: "paralot" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak w temacie. Poszukuje samochodu VW pasat combi nr rej. TK 60433, kolor
    granatowy. Może gdzieś stoi. Internet potęgą, już wiele razy mi pomógł. Może
    i tym razem się uda.
    Pozdrawiam i liczę na pomoc

  • 2. Data: 2010-12-27 14:42:32
    Temat: Re: poszukiwany samochód
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    W dniu 2010-12-27 14:00, paralot pisze:
> [...]
    > granatowy. Może gdzieś stoi. Internet potęgą, już wiele razy mi pomógł. Może

    Wyjasnisz o co chodzi, czy moze jestes swiezym policjantem i chcesz sie
    wykazac u szefa?

  • 3. Data: 2010-12-27 14:47:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2010 14:42, Wangog pisze:

    > Wyjasnisz o co chodzi, czy moze jestes swiezym policjantem i chcesz sie
    > wykazac u szefa?

    Ja raczej podejrzewam, że mu ukradli i szuka na szybko, zanim przemalują
    - czasem tak się znajdzie "zgubę".

  • 4. Data: 2010-12-27 14:50:09
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-27 14:42, Wangog pisze:

    > Wyjasnisz o co chodzi, czy moze jestes swiezym policjantem i chcesz sie
    > wykazac u szefa?

    od znajomego ojciec kiedyś zapił tak że nie pamiętał gdzie zostawił
    samochód. Po prostu kamień w wodę. Całe szczęście że była to strefa
    płatnego parkowania i po ca. 4 miesiącach przyszło wezwanie do zapłaty.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2010-12-27 14:53:37
    Od: "paralot" <w...@p...onet.pl>

    > Ja raczej podejrzewam, że mu ukradli i szuka na szybko, zanim przemalują

    > - czasem tak się znajdzie "zgubę".

    Dokładnie tak jest.

  • 6. Data: 2010-12-27 15:47:37
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "paralot" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak w temacie. Poszukuje samochodu VW pasat combi nr rej. TK 60433, kolor
    > granatowy. Może gdzieś stoi. Internet potęgą, już wiele razy mi pomógł.

    Kilka lat temu znajomemu tez ukradli samochód i potem okazało się, że
    dziupla była bardzo blisko miejsca kradzieży. Pojeździj po okolicy zwłaszcza
    jeżeli są jakieś garaże gdzieś etc. Może poznasz ślady opon na śniegu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-12-27 15:54:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-27 15:47, kml pisze:
    > Może poznasz ślady opon na
    > śniegu.

    ???

  • 8. Data: 2010-12-27 16:09:43
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie wiesz jakie masz opony w samochodzie i jakie zostawiają ślady? Bo ja
    wiem i gdybym jeździł po okolicznych garażach czy innych ewentualnych
    dziuplach to właśnie za tym bym się rozglądał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-12-27 16:18:05
    Od: kamil d <k...@t...pl>

> [...]
    > granatowy. Może gdzieś stoi. Internet potęgą, już wiele razy mi pomógł. Może

    Spróbuj dodać na wykop.pl, jak zrobisz dobry opis ze zdjęciami to jest
    szansa, że długo się utrzyma u góry i może jakimś cudem się znajdzie...

    Allegro to też dobry pomysł, ogłoszenie z tanim "paskiem" przyciągnie
    wiele osób, ludzie zwykle szukają w swojej okolicy więc też jest
    możliwość, że ktoś skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc
    po jakimś czasie uwalą aukcje.

    --
    kamil d

  • 10. Data: 2010-12-27 16:37:56
    Od: "paralot" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > wiele osób, ludzie zwykle szukają w swojej okolicy więc też jest

    > możliwość, że ktoś skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc

    Dzięki za podpowiedź i serdecznie pozdrawiam.