  • 1. Data: 2012-08-02 21:50:11
    Temat: dziewczyny
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak sobie radzi płeć piękna w TYM zawodzie?
    odnoszę wrażenie, że dyma nas na całej linii...

  • 2. Data: 2012-08-03 01:33:59
    Temat: Re: dziewczyny
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 2 Aug 2012 21:50:11 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >a jak sobie radzi płeć piękna w TYM zawodzie?
    >odnoszę wrażenie, że dyma nas na całej linii...

    Ty sie dymasz, bo wlasnie wszadzam cie do KF. Za "caloksztalt", a w
    szczegolnosci za ostatni post.

    A.L.

  • 3. Data: 2012-08-03 08:18:14
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Ty sie dymasz, bo wlasnie wszadzam cie do KF. Za "caloksztalt", a w
    > szczegolnosci za ostatni post.

    I tak długo wytrzymałeś. To gorszy sort trolla niż fir.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 4. Data: 2012-08-03 10:03:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziękuję, mam nadzieję, że będziecie konsekwentni i już w moich wątkach nie
    będziecie się wypowiadali...

  • 5. Data: 2012-08-03 13:31:01
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thursday, August 2, 2012 8:50:11 PM UTC+1, identyfikator: 20040501 wrote:
    > a jak sobie radzi p�e� pi�kna w TYM zawodzie?
    >
    > odnosz� wra�enie, �e dyma nas na ca�ej linii...

    Patrzy z pogarda na takich debili jak ty.

    RW

  • 6. Data: 2012-08-04 09:30:12
    Od: "kenobi" <f...@N...gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > a jak sobie radzi płeć piękna w TYM zawodzie?
    > odnoszę wrażenie, że dyma nas na całej linii...

    troche glupie pytanie, musialbys rozwinac,
    znalem tylko jedna programistke, i trzaskala sztampowy kod
    jakby pracowala w biurze, calkiem niby 'wydajnie' i 'poprawnie'
    z 'przemyslowego' punktu widzenia ale moje wrazenie nie bylo
    jednak najlepsze ;-)
    co z twoimi chaotycznymi probami ze streownikami i javą ;-) ?
    moze poducz sie ze mna asemblera na fpu, bedzie mi razniej
    bo ja wlasnie chce sie nauczyc

  • 7. Data: 2012-08-04 11:27:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > moze poducz sie ze mna asemblera na fpu, bedzie mi razniej
    > bo ja wlasnie chce sie nauczyc

    kupiłem książkę, Assembler Leksykon Kieszonkowy i się przeraziłem...

  • 8. Data: 2012-08-04 12:49:11
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Saturday, August 4, 2012 8:30:12 AM UTC+1, kenobi wrote:

> [...]
    >
    > jakby pracowala w biurze, calkiem niby 'wydajnie' i 'poprawnie'
    >
    > z 'przemyslowego' punktu widzenia ale moje wrazenie nie bylo

    Ja mialem dwie kolezanki-programistki w pracy, obie pracowaly dobrze. Co je
    wyroznialo od facetow, to mniejsza sklonnosc do wciskania bullshitu, ale to za mala
    probka, zeby uogolniac.

    RW

  • 9. Data: 2012-08-04 12:58:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    gdy pracodawca ma do wyboru dziewczynę i chłopaka o takich samych
    umiejętnościach, to kogo wybierze? a może to nie zależy od umiejętności...

  • 10. Data: 2012-08-04 17:03:48
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 07:30:12 +0000, kenobi napisal:

> [...]
    > jakby pracowala w biurze, calkiem niby 'wydajnie' i 'poprawnie'
    > z 'przemyslowego' punktu widzenia ale moje wrazenie nie bylo

    Rozumiem, że jak na razie ani wydajnie ani poprawnie?
    Nie ma się czym chwalić.

    Edek