  • 31. Data: 2013-10-06 13:26:51
    Temat: Re: dziura w jezdni i cd
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-10-06 13:19, Cavallino wrote:
    > Trzeba było szukać jakiegoś normalniejszego.

    I tu dochodzimy do sedna: nie stac mnie na szukanie. Nie stać mnie na
    chodzenie po sądach. Nie stać mnie na drukowanie dziesiątek pism. A
    przede wszystkim nie stac mnie na utratę szarych komórek w kontakcie z
    wymiarem czegośtam. Obliczyłem to sobie. Nie ma sensu.

    Miasto doskonale rozumie co oznacza "państwo prawa": "przecież wszystko
    zgodnie z prawem a pan jesteś pieniacz".

  • 32. Data: 2013-10-06 13:48:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > I tu dochodzimy do sedna: nie stac mnie na szukanie. Nie stać mnie na
    > chodzenie po sądach.

    I po to prawnik aby on chodził.
    Niestety, jak nie masz DAS to poszukać prawnika musisz, ale zawsze możesz
    telefonicznie spytać czy w Twoim przypadku poprowadzą sprawę za koszty
    zastępstwa.
    Mnie udało się takiego znaleźć w kwadrans, szukając w necie, więc nie jest
    to chyba aż tak duży nakład czasowy.

  • 33. Data: 2013-10-06 13:52:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-06 13:48, Cavallino pisze:
    > możesz telefonicznie spytać czy w Twoim przypadku poprowadzą sprawę za
    > koszty zastępstwa.

    Za 60zł? Powodzenia :)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-10-06 15:52:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > W moim wypadku straciłem oponę i zatrzymałem się czekając na patrol.
    > Patrol dziurkę (krater żeby być dokładniejszym) cyknął, oponę
    > obejrzał, felgę pomacał, spisał notatkę. Kosztowało mnie to 2h
    > czekania. Napisałem pismo do zarządcy drogi. Poczekalem z miesiąc i
    > dostałem pismo żebym spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore
    > miasto na Śląsku i "tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".
    >
    > To tyle w temacie zwrotu za cd.

    a to nei lepiej do włąsnego ubezpieczyciel iść i zarządać aby wystąpili z
    regresem.

  • 35. Data: 2013-10-06 20:30:29
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    >, wyprowadziłem się
    >również nieco dalej od tego śmiesznego miasta gdzie w nocy latarnie nie
    >świecą a prezydenci atakują sami siebie :P

    nie wiem czemu ale od początku wiedziałem, że chodzi o Mysłowice...

    CD zepsuło się właśnie w tej wsi.... wiec kwestia odszkodowania odpada...

    w 2010 jak kopali wszędzie kanalizacje rozwaliłem 2 koła (felgi + opony) na
    jednej z dziur..

    policja wpierw wmawiała mi, że za szybko jechałem - jakby pan jechał wolniej
    to by pan dziurę zauważył....

    potem zarząd dróg wysłał mnie na drzewo - czyt do firmy, która kopała
    kanalizacje i źle dziurę zasypała

    były 2 odwołania ale bezskutecznie

    MYSŁOWICE - spalić, zaorac i przyłączyć do czegoś innego....

    uciu

  • 36. Data: 2013-10-06 22:23:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 15:52:45 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a to nei lepiej do włąsnego ubezpieczyciel iść i zarządać aby wystąpili z
    > regresem.

    "rzadac" to se mozesz. Jedyne co uzyskasz to utrata znizek.

    J.

  • 37. Data: 2013-10-06 23:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > były 2 odwołania ale bezskutecznie

    w sądzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 38. Data: 2013-10-07 00:06:22
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    >w sądzie?

    nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione na
    allegro... (coś koło 300-400zł)

    uciu

  • 39. Data: 2013-10-07 08:35:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2013 00:06:22 +0200, tibam napisał(a):
    > nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione na
    > allegro... (coś koło 300-400zł)

    Koszta ponosi przegrywajacy.

    Oczywiscie moze sie okazac ze sie przegra, albo sad uzna ze nalezy sie
    pol kola a nie dwa .. i obciazy 75% kosztow.

    J.

  • 40. Data: 2013-10-07 18:36:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tibam" <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione
    > na allegro... (coś koło 300-400zł)

    Nie wyszło by drożej, miałbyś za friko, no chyba żebyś przegrał.
    Albo wziął jakiegoś dziwnego prawnika, który liczy dostać kilka tys za
    prostą sprawę.