  • 1. Data: 2011-03-04 19:53:32
    Temat: dziwne formaty
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Telewizję oglądam okazyjnie ale od czasu do czasu przy obiadku u rodziców
    zerkam na teleexpres, no i co widzę od czasu zmiany studia obraz zmienia
    format co jedną wiadomość, a to jest jakby 16:9 a za chwilę 4:3 po chwili
    jest 4:3 ale z czarną ramką dookoła, po chwili obraz jest wąski z czarnymi
    pasami po bokach, co dziwne ten malutki napis teleexpres na czerwonym
    paseczku oraz znaczki TVP1 stoją niewzruszone więc nie mogę tego ogarnąć. TV
    kineskopowy do tego jest wpięty 1430 + TNK, zmiany formatów w tunerku nic
    nie dają.

  • 2. Data: 2011-03-05 08:34:21
    Temat: Re: dziwne formaty
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.03.2011 20:53, blur pisze:
> [...]
    > niewzruszone więc nie mogę tego ogarnąć. TV kineskopowy do tego jest
    > wpięty 1430 + TNK, zmiany formatów w tunerku nic nie dają.

    moze w w tv masz wlaczony tryb auto i sam dostosowuje obraz do formatu.