  • 1. Data: 2018-11-08 23:22:29
    Temat: dziwne wrażenie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a
    tył malutkie. Sedan przednionapędowy.

    Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z
    przodu, ciśnienie w kołach za małe?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-11-08 23:49:39
    Temat: Re: dziwne wrażenie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 23:22, PiteR pisze:
    > W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a
    > tył malutkie. Sedan przednionapędowy.
    >
    > Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z
    > przodu, ciśnienie w kołach za małe?

    Ty pewnie jesteś z tych, co przyklejają kartki za szybą "Sprzedam"...no
    dobra, "Sprzedam +48666666666. Mam taką kartkę i doklejam. Na mojej
    pisze "Za ile? +48666666667"

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 3. Data: 2018-11-10 01:43:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 08 Nov 2018 22:22:29 GMT, PiteR napisał(a):

    > W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a
    > tył malutkie. Sedan przednionapędowy.
    >
    > Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z
    > przodu, ciśnienie w kołach za małe?

    Chyba musiałbyś jeszcze wyjaśnić jak się jeździ kombajnem.
    Zwłaszcza że jedyny którego kiedyś oglądałem to miał tylną oś skrętną, więc
    jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)

  • 4. Data: 2018-11-10 11:24:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Chyba musiałbyś jeszcze wyjaśnić jak się jeździ kombajnem.
    > Zwłaszcza że jedyny którego kiedyś oglądałem to miał tylną oś
    > skrętną, więc jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)

    To chyba jest już wynalezione i nazywa się nadsterowność.
    Być może przywykłem do zyżytych opon z przodu i teraz na nowych
    źle mi się jeździ.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2018-11-11 13:16:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-10 o 11:24, PiteR pisze:

    > To chyba jest już wynalezione i nazywa się nadsterowność.
    > Być może przywykłem do zyżytych opon z przodu i teraz na nowych
    > źle mi się jeździ.

    Początek Twojej wypowiedzi sugerował raczej podsterowność.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-11-15 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Ty pewnie jesteś z tych, co przyklejają kartki za szybą
    > "Sprzedam"...no dobra, "Sprzedam +48666666666. Mam taką kartkę i
    > doklejam. Na mojej pisze "Za ile? +48666666667"

    Czyli nie tylko mnie to dziwi / wkurwia...? ufff :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 7. Data: 2018-11-15 23:04:24
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-15 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Czyli nie tylko mnie to dziwi / wkurwia...? ufff :)

    Jakbyś chciał kupić to nie zadzWoniłbyś czy o co chodzi?