  • 1. Data: 2014-06-18 12:28:51
    Temat: [engine] tie50
    Od: firr <p...@g...com>

    https://www.dropbox.com/s/6618w9uf10x5lor/tie50.zip

    troche przyoptymalizowana wersja mojego enginu (codenamed "green fire" - zielony
    ogień, na moim frameworku codenamed "fist" (pięść))

    po wrzuceniu tego clippingu co wycialem wczesniej i po zminiejszeniu sleepa z 10 ms
    na 5 troche przyspieszyło
    (u mnie na domyslnym oknie ze 35 ms - czyli nieco bardziej rozsadnie choc i tak to
    jest raczej chyba slimak w porownaniu z rasteryzami kolesi ktorzy umieja
    optymalizowac - sa jakies metody kafelkowe ale jaos nie
    moge tego zalapac)

    może pozniej rozwine troche uwagi merytoryczne

  • 2. Data: 2014-06-18 12:34:28
    Temat: Re: [engine] tie50
    Od: firr <p...@g...com>

    przy okazji pytanie: mam trójkat na plaszczyznie 2d

    1 (x,y,z)

    2 (x,y,z)

    3 (x,y,z)

    ale z wartosciami z na kazdym z 3 wiezchołkow
    potrzebuje jakiegos szybkiego wzoru na wierzcholek
    V znajdujacy sie zawsze mw w srodku tego trójkata - srednia v = (v1+v2+v3)/3 ?

  • 3. Data: 2014-06-18 17:20:43
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2014-06-18 12:28, firr pisze:
    > https://www.dropbox.com/s/6618w9uf10x5lor/tie50.zip

    Wystawiasz EXE-ka bez źródeł?
    Masz ludzi za idiotów?
    Kto normalny będzie uruchamiał program ze źródła które nie jest zaufane.
    Taki program może zawierać przecież wszystko,
    od keyloggera po program czyszczący zawartość wszystkich dysków
    u potencjalnej ofiary.
    Żaden antywirus nie zabezpieczy komputera jeśli kod powstał w 100%
    właśnie dla tego jednego ataku,
    gdyż antywirusy szukają wzorców z wcześniejszych ataków.

    Jeśli więc chcesz aby ktoś spojrzał na wynik twojej pracy,
    to stwórz za darmo na github albo bitbucket publiczne repozytorium
    z kodem źródłowym
    i podaj link do źródeł, a nie same EXE-ki.

    /Robert

  • 4. Data: 2014-06-18 17:40:38
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-06-18 17:20, Robert Winkler pisze:

    > Wystawiasz EXE-ka bez źródeł?
    > Masz ludzi za idiotów?

    Za zwrócenie mu uwagi właśnie zasłużyłeś na miano dresa.
    Nie Ty pierwszy to piszesz. Gość ma swój świat, bardzo hermetyczny i
    niepodlegający dyskusji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-06-18 18:01:47
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 17:20:43 UTC+2 użytkownik Robert Winkler napisał:

> [...]
    zaufane.

    > Taki program mo�e zawiera� przecie� wszystko,
    >
    > od keyloggera po program czyszcz�cy zawarto�� wszystkich dysk�w
    >
    > u potencjalnej ofiary.
    >
    > �aden antywirus nie zabezpieczy komputera je�li kod powsta� w 100%
    >
    > w�a�nie dla tego jednego ataku,
    >
    > gdy� antywirusy szukaj� wzorc�w z wcze�niejszych atak�w.
    >

    > Je�li wi�c chcesz aby kto� spojrza� na wynik twojej pracy,
    >
    > to stw�rz za darmo na github albo bitbucket publiczne repozytorium
    >
    > z kodem �r�d�owym
    >
    > i podaj link do �r�de�, a nie same EXE-ki.

    wielu ludzi uruchamialo moje programy i nie plakali tak
    jak ty ;\ skargi moze do nich bo ja nie mam czasu
    dyskutowac z roznymi przeglupimi pogladami jesli mnie
    wogole nie obchodzą i to faktycznie (ten brak czasu na jelopizmy)
    nie podlega dyskusji (mowie ogolnie nie w tym temacie
    ale głupoli chetnych mnie pouczac (tyle ze z niewielkim
    sensem) jest tu zawsze dostatek ;/)

    jak sie bardzo boisz mozesz uruchomic pewnie na
    maszynie wirtualnej (moze nawet pojdzie na wine)
    jak bardzo albo mniej to przeskanowac programem
    antywirusowym, ja nie uzywam antywira ale jeden
    koles to wczoraj przeskanowal i nic nie bylo
    -malware nie pisze a na jakis oldschoolowy wirus
    jest chyba znikoma szansa ale 100 % pewnosci nigdy
    nie moge miec (specjalistą od detekcji wirusów
    nie jestem;/) - slowem mz smialo mozesz uruchomic,
    a jak nie to nie, na plakanie z tego powodu jakby
    nie mam czasu

  • 6. Data: 2014-06-18 18:16:07
    Od: firr <p...@g...com>

    ps. mnie martwia tu inne problemy ale o tym pozniej, prog ma rozwalona obsluge myszy
    pozniej poprawie bo teraz jest za goraco aby kodowac

  • 7. Data: 2014-06-18 18:19:36
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 18.06.2014 Robert Winkler <n...@n...org> napisał/a:

> [...]
    > to stwórz za darmo na github albo bitbucket publiczne repozytorium
    > z kodem źródłowym
    > i podaj link do źródeł, a nie same EXE-ki.

    Są też inne powody w związku z którymi nie publikują źródeł. Główny to
    wstyd. Inny to, że właściwy kod to głównie praca osób trzecich posklejana
    skrobiową papką i gumką recepturką.

  • 8. Data: 2014-06-18 18:24:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 18.06.2014 18:01, firr wrote:

    > wielu ludzi uruchamialo moje programy i nie plakali tak
    > jak ty ;\ skargi moze do nich bo ja nie mam czasu
    > dyskutowac z roznymi przeglupimi pogladami jesli mnie

    Ale czemu płaczesz? Robert ma rację, większość kijem
    nie ruszy execa z blizej nieokreślonego źródła.

    > jak sie bardzo boisz mozesz uruchomic pewnie na
    > maszynie wirtualnej (moze nawet pojdzie na wine)

    > jak bardzo albo mniej to przeskanowac programem
    > antywirusowym, ja nie uzywam antywira ale jeden

    A co da przeskanowanie antywirusem?
    Moge napsiać program, który skasuje wszystkie pliki
    cpp na dysku. Antywirus go nie wykryje.

    Przecież pisał o tym. Antywirus wykrywa znane wirusy
    i poewne charakterysyyczne zachowania. TE zachowania
    są związane z próbami ukrywania się, replikowania
    czy zdobywania uprawnień przez rozmaite dziury.

    Exec który sam z własnej woli odpalasz nie potrzebuje
    tych rzeczy.

    > koles to wczoraj przeskanowal i nic nie bylo

    I nie ma w tym nic dziwnego.

    > nie jestem;/) - slowem mz smialo mozesz uruchomic,
    > a jak nie to nie, na plakanie z tego powodu jakby
    > nie mam czasu

    Facet daje Ci dobrą radę, a Ty czujesz się atakowany.
    Bez sensu.

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2014-06-18 18:36:24
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 18 czerwca 2014 18:24:48 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

> [...]
    >
    > są związane z próbami ukrywania się, replikowania
    >
    > czy zdobywania uprawnień przez rozmaite dziury.

    nie pisze malware a antywirus moglby wykryc coś tam popularnego a szkodliwego co
    dokleiloby sie tu przez przypadek

    > Exec który sam z własnej woli odpalasz nie potrzebuje
    >
    > tych rzeczy.

    > I nie ma w tym nic dziwnego.

    > Facet daje Ci dobrą radę, a Ty czujesz się atakowany.
    >
    > Bez sensu.

    nie czuje sie atakowany, czesto czuje sie jednak zanudzany głabizmami (nie w tym
    wypadku ale ogolnie) i czuje strate czasu na czytanie rozmaitych grupowych warchołów
    a tego bardzo nie lubie

  • 10. Data: 2014-06-18 19:06:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 18.06.2014 18:36, firr wrote:

    > nie pisze malware a antywirus moglby wykryc coś tam
    > popularnego a szkodliwego co dokleiloby sie tu przez przypadek

    Ale skąd odbiorca ma to wiedzieć?! Pisanie na wspolną
    grupę to naprawdę za mało, by w intenecie ufać komuś
    na tyle, by odpalać jego execi;)

    > nie czuje sie atakowany, czesto czuje sie jednak
    > zanudzany głabizmami (nie w tym wypadku ale ogolnie)

    Sam teraz uprawiasz głąbizm. Gość zamiast olać Twój
    post doradza, co zrobić, aby ktoś rzeczywiście w to
    popatrzył. Zamiast podziękować i tak zrobić, ewentualnie
    odpowiedzieć, że takie rozwiązanie jest niemożliwe,
    bo nie checsz udostąpniać kodu, robisz głąbizm.

    > i czuje strate czasu na czytanie rozmaitych
    > grupowych warchołów
    > a tego bardzo nie lubie

    Nikt tego nie lubi. Nie warchol więc na dobre rady.

    pzdr
    bartekltg