    From: "graf grafen" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: era - błędne informacje na infolinii
    Date: Fri, 3 Jul 2009 05:29:18 +0000 (UTC)

    Witam,

    Z góry proszę o nie traktowanie mnie jako pieniacza - zapewnie niektórzy
    mogą, po przeczytaniu niniejszej wiadomości, tak o mnie pomyśleć. Tyle
    tytułem wstępu, teraz czas na meritum:

    Od 1-go lipca weszła nowa promocja w Erze, polegająca na tym, że do
    abonamentu za 70 zł. dodawane jest 2000 do wybranych 2 numerów (era,
    stacjonarne) za 10 zł (razem 80 zł/mies.). Problem polega na tym, że do 30
    czerwca obowiązywała inna promocja, a mianowicie przy tym samym abonamencie
    można było mieć 5 numerów (również za dodatkowe 10zł/mies.). Miesiąc temu
    wygasła mi umowa promocyjna, w związku z czym 30 czerwca zadzwoniłem na
    infolinię w celu zamówienia aneksu dot. nowej promocji (bez promocji mój
    rachunek wzrósł o 100 proc.). Pani konsultantka poinformowała mnie, że
    została dla mnie przygotowana promocja z 2000 tys. minut do 5 numerów.
    Ucieszyłem się, ponieważ na stronie www.era.pl nie było o tej promocji.
    Kilkukrotnie pytałem, czy faktycznie będzie to 5 numerów. Odpowiedź była
    pozytywna. Dziś ponownie zadzwoniłem do hotline Ery (żeby upewnić się, że
    wszystko jest ok i przesyłka z aneksem została wysłana) i okazało się, że
    jednak są to tylko 3 numery. Nie wiem, czy zostałem celowo wprowadzony w
    błąd, czy była to niekompetencja konsultantki. Nie wydaje mi się, żeby
    konsultantka wzięła te 5 osób z głowy, musiał jej to podpowiedzieć system.
    Czuję się oszukany (tym bardziej że w związku z tą promocją ściągnąłem do
    Ery 2 osoby), ponieważ gdyby nie mój właściwie przypadkowy ponowny telefon,
    to o tym, że mam 2000 tys. minut tylko do 2 numerów, dowiedziałbym się po
    dłuższym czasie, w najlepszym przypadku przy otrzymaniu pierwszego rachunku
    (prawdopodobnie nie doczytałbym tego przy kurierze, który ma dostarczyć mi
    aneks do umowy).
    Po tej przydługiej wypowiedzi czas na pytania:
    Czy istnieje, zdaniem szanownych grupowiczów, szansa że jednak dostanę te 5
    osób? Jestem abonentm Ery od ok. 10 lat, regularnie płacę rachunki (zwykle
    wyższe niż abonament). Podejrzewam, że nie istnieje żaden prawny sposób na
    zmuszenie Ery do dotrzymania słowa danego przez swojego przedstawiciela. Co
    sądzicie o
    tej sytuacji.
    Proszę tylko nie mówić, że konsultant może mówić cokolwiek - w końcu jest
    przedstawicielem firmy, do której dzwoniłem, więc jego słowa powinny być
    traktowane poważnie (oczywiście nie zawsze wiążąco w sensie prawnym, jak tej
    sytuacji). Jakich argumentów użyć?

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    gg