  • 1. Data: 2009-03-30 20:33:43
    Temat: eramail+odporny telefon- jaki?
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Witam,
    Poszukuje telefonu do pracy, a biorac pod uwage szybkosc niszczenia
    telefonow poszukuje nastepujacego:
    -odporny na kurz, wode, upadek
    -mile widziana latarka
    -MUSI obslugiwac eramail (nie wiem jakie to ma wymagania, widze ze na
    telefonach bez symbiana tez chodzi wiec moze na wszystkich odpale ta
    aplikacje?)
    z tego co widze to pierwszy warunek spelniaja:
    -evolve survivor
    -samsung B2700
    -jakies inne starsze telefony (N 5140i itp.)
    Ktory z nich zadziala mi z eramail?

    dodam ze prace mam z cyklu 'na budowie' i czasem mocno sie kurzy, pada,
    telefon wypadnie z kieszeni itp...

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-03-30 22:05:33
    Temat: Re: eramail+odporny telefon- jaki?
    Od: "On" <o...@k...to>

    sonim XP3 za jedyne 1600 na allegro

  • 3. Data: 2009-03-31 11:34:56
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Z tego co czytam eramail wymaga javy a N 5140i jave ma więc powinno chodzić

  • 4. Data: 2009-03-31 12:07:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 22:33:43 +0200, Lukasz napisał(a):

> [...]
    > aplikacje?)
    > z tego co widze to pierwszy warunek spelniaja:

    Motorola MC75. Ale niestety, nie wem czy ma latarkę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.