  • 1. Data: 2009-05-04 09:30:02
    Temat: Koniec WPmobi
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Dnia 31.05.2009 kończy działalność operator wirtualny WPmobi - to
    pierwszy wirtualny wycofujący się z rynku.

    Przeniesienie numeru do innej sieci jest bezpłatne.

    I teraz ciekawostka: na stronie wpmobi.pl nadal można zamawiać startery,
    wybierając dowolny numer z zakresu 79901xxxx-79909xxxx. Można wybrać
    naprawdę ciekawy numer nawet spośród "standardowych" (bo za "srebrne" i
    "złote" liczą sobie kosmiczne kwoty). Niecały miesiąc powinien
    wystarczyć na odebranie przesyłki od kuriera, aktywowanie i
    zarejestrowanie numeru oraz przeniesienie go do innej sieci. Niewielu
    operatorów pozwala na tak duży wybór numerów on-line (teraz dostępnych
    jest ponad 47 tysięcy numerów).

    Marek

  • 2. Data: 2009-05-04 10:59:22
    Temat: Re: Koniec WPmobi
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:gtmbk3$lhr$1@news.interia.pl...
> [...]
    > zarejestrowanie numeru oraz przeniesienie go do innej sieci. Niewielu
    > operatorów pozwala na tak duży wybór numerów on-line (teraz dostępnych

    Wie ktoś może jaki jest koszt wysyłki startera?? bo nie znalazłem ceny

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-05-04 19:27:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 May 2009 12:59:22 +0200, Bebe napisał(a):

    > Wie ktoś może jaki jest koszt wysyłki startera?? bo nie znalazłem ceny

    Kurierowi płacisz 10 zł i po aktywacji karty podobno masz mieć na koncie
    też 10 zł.
    Pisze "podobno", bo ja już czekam blisko dobę na aktywację swojego
    SIM-a, a on ciągle jest nieaktywny :(

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-05-05 09:42:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 04 May 2009 11:30:02 +0200, MarekM napisał(a):

> [...]
    > wystarczyć na odebranie przesyłki od kuriera, aktywowanie i
    > zarejestrowanie numeru oraz przeniesienie go do innej sieci.

    Z aktywowaniem może nie być lekko, bo ja już druga dobę czekam na
    aktywację swojego SIM-a, a dzwoniąc do BOK-u dowiedziałem się że karty
    aktywować można będzie tylko do 15 maja.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-05-05 10:34:20
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Z aktywowaniem może nie być lekko, bo ja już druga dobę czekam na
    > aktywację swojego SIM-a, a dzwoniąc do BOK-u dowiedziałem się że karty
    > aktywować można będzie tylko do 15 maja.

    ja wczoraj zamówiłem sobie ale nie przysżło mi potwierdzenie realizacji. Nie
    zależy mi jakoś szczególnie na tym starterze ale .... w sumie numer wybrałem
    taki który zawiera moje nazwisko więc fajny byłby bajer :) przeniesienie do
    pleja i można numer utrzymywać na przyszłość :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 6. Data: 2009-05-05 13:07:24
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-05-04 11:30:02 +0200, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> said:

    > Dnia 31.05.2009 kończy działalność operator wirtualny WPmobi - to
    > pierwszy wirtualny wycofujący się z rynku.
    >
    > Przeniesienie numeru do innej sieci jest bezpłatne.

    a do kiedy można składać wnioski przeniesienia - też tylko do 31V ?

  • 7. Data: 2009-05-05 13:29:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 5 May 2009 12:34:20 +0200, Bebe napisał(a):

    > ja wczoraj zamówiłem sobie ale nie przysżło mi potwierdzenie realizacji.

    Tam już chyba wszyscy szukają sobie nowej roboty i nie ma kto pracować.
    2 dni temu złożyłem przez internet zamówienie na aktywację i karta wciąż
    nie jest aktywna, chociaż aktywacja miała nastąpić w przeciągu 24 h od
    złożenia wniosku!
    Panienka na infolinii przyjęła reklamację, ale powiedziała, że
    aktywacja karty nastąpi w przeciągu następnych 48 godzin!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-05-05 13:39:35
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > Panienka na infolinii przyjęła reklamację, ale powiedziała, że
    > aktywacja karty nastąpi w przeciągu następnych 48 godzin!

    ciekawe do kiedy będą wnioski o przeniesienie relizowali

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 9. Data: 2009-05-05 14:17:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 5 May 2009 15:39:35 +0200, Bebe napisał(a):

    > ciekawe do kiedy będą wnioski o przeniesienie relizowali

    Tutaj chyba w najbliższej przyszłości nie powinno być żadnego
    granicznego terminu, gdyż całą operacje przeprowadza Play, a on jest
    przeniesieniem zainteresowany i nie planuje zakończenia działalności :)
    Mnie natomiast intryguje znaleziona gdzieś wiadomość, że przy
    przeniesieniu numeru nie jest już konieczne zakupywanie startera
    wartości 30 zł, a wystarczy starter za 9 zł. Nigdzie nie znalazłem
    potwierdzenia tej informacji, chociaż nie można wykluczyć że coś jednak
    na rzeczy jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-05-05 16:39:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

> [...]
    > wartości 30 zł, a wystarczy starter za 9 zł. Nigdzie nie znalazłem
    > potwierdzenia tej informacji, chociaż nie można wykluczyć że coś

    Jest - z praktyki. 2 tygodnie temu przenosiliśmy numer dzieciakowi z
    Sami-Swoi do Play Fresh i wystarczył starter za 9 PLN.

    JoteR