  • 41. Data: 2010-09-09 09:40:10
    Temat: Re: escort czy astra.
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 07:46, Artur Frydel pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się nad zajrzeniem do drugiej skarpety z oszczędnościami :) i
    > szarpnięciem się z 10-12k zl na jakiegoś japońca. Zawsze mi się marzyła
    > Corolla, tyle że moja mentalność dusigrosza nie pozwalała mi zaglądać w
    > kierunku>10k zł. No ale raz kozie śmierć - najwyżej na wiosnę będę trawe
    > jadł ;-) Tak więc muszę sobie przemyśleć za i przeciw Corolli e11.
    >
    > Anyway, dzięki za dyskusję. Jak się prześpię z zakupem Corolli i będę miał
    > więcej pytań, to nie omieszkam ich tutaj zadać, bo widzę że grupa prężna, co
    > w czasach zanikającego usenetu jest mało spotykane.

    Poszukaj na gumtree, tam łatwiej znaleźć samochód od właściciela niż na
    allegro
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-09-09 09:43:52
    Od: IDOC <i...@i...com>

    On 2010-09-08 14:46, krzysiek82 wrote:

    > a mój 1.6 z 93roku sprawiał, że gazownicy odmawiali montażu gazu właśnie
    > z powodu gniazd zaworowych i trzonków zaworów. Dlatego też ojciec
    > jeździł nim co tydzień do Niemiec pełen irytacji, bo gdyby się dało
    > założyć gaz to by sporo zaoszczędził. Ale fakt faktem po 500tyś ponad
    > przebiegu jaki nim zrobił silnik sprawował się bardzo dobrze, zresztą to
    > jedyna trwała rzecz w tym aucie była.

    > Mam zgoła inne informacje, a to że się da przejechać jednemu nie
    > oznacza, że kilku innych nie będzie miało problemów takie moje zdanie.

    Hmmm....przez 7 lat udzielałem się na Ford Escort Polska pod adresem
    fordescort.org i osobiście miałem styczność z uzytkownikami
    kilkudziesięciu zagazowanych Escortów. Nikt nie miał problemów takich
    jak opisujesz. Raczej Twój przypadek jest wyjątkiem :)
    Problem jest inny, partacze gazownicy nie potrafią dobrze instalki II
    gen zestroić i auta gasły albo kichały (nie padał dolot bo jest z bardzo
    mocnego plastiku a przepływka jest osłonięta).
    U mnie na słabych przewodach strzeliło kilka razy ale zawsze wtedy
    odskakiwała rura od dolotu.

    Pozdr IDOC

  • 43. Data: 2010-09-09 09:52:00
    Od: IDOC <i...@i...com>

    On 2010-09-09 07:46, Artur Frydel wrote:
> [...]
    > więcej pytań, to nie omieszkam ich tutaj zadać, bo widzę że grupa prężna, co
    > w czasach zanikającego usenetu jest mało spotykane.

    Hmmm, za 12 kupisz juz Avensisa MK1 tak do 2001 roku :)
    Ja po Escorcie jeździłem Passatem, teraz Ave właśnie.

    Pozdrawiam
    IDOC