  • 1. Data: 2014-11-23 01:12:56
    Temat: faks po IP
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    mam wujka i ciotke, ktorzy za zadne skarby nie chcieliby sie pozbyc
    faksu w domu/firmie - bo faks byl/jest/bedzie potrzebny i zadne inne
    rozwiazania nie wchodza w rachube.

    Swiat sie zmienil i kroluje IP. Czy jest na rynku jakie urzadzenie
    wielofunkcyjne, ktore moglaby byc "typowym faksem" ale w
    rzeczywistosci byloby urzadzeniem IP.

    Chodzi o to, aby wysylka "faksu" bylaby identyczna z tym, co kiedys:
    kartka do podajnika, wpisujemy numer......i poszlo. Poszlo, ale nie
    przez druty telefoniczne, ale po IP do jakiegos operatora (voipowego).
    Odbior....wyszla kartka z faksem...

    Wiem, ze jest T.38 w bramkach voipowych - to ma szanse dzialac (ale
    czasami z problemami), T.37 - nibe tez jest (via email store &
    forward) ale czy ktos w .pl to oferuje??? No i kwestia urzadzenia
    faksowego w Ethernetem, co by takie cos obsluzyly

    Aby to bylo rozsadne rozwiazanie, to musialoby to byc urzadzenie w
    cenie atramentowych urzadzen MFP (drukarka, skaner, faks) ale
    podlaczone do LAN i skonfigurowane pod email operatora
    wysylaloby/odbieraloby faksy jak tradycyjny faks faksy. Stoi i
    odbiera/nadaje ale po IP.

    Jest cos takiego na rynku???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2014-11-23 15:29:48
    Temat: Re: faks po IP
    Od: "pierwi" <p...@t...pl>

    nie ma i raczej nie bedzie.
    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2014-11-23 18:00:42

    Sa, ale wujka i ciotki nie stac na takie (segment enterprise).

    -----

  • 4. Data: 2014-11-25 23:28:54
    Od: rosyjski ATOM zaprowadzi lad na globie <u...@s...mordercy.ludzkosci.invalid>

    ... czytamy http://tinyurl.com/53a87j