  • 1. Data: 2005-01-22 17:13:34
    Temat: firewall
    Od: "Paweł Skoczylas" <p...@k...pl>

    czesc.
    Moge prosic o opinie odnosnie firewalli?
    chodzi mi o to ze chce zainstalowac (winxp) jakis firewall, ale porzadny,
    dla bardziej zaawansowanych uzytkowników.
    co polecacie??

    pls, nie mam zbyt wiele czasu zeby przegladac miliony stron nt firewalli.

    tequila

  • 2. Data: 2005-01-22 17:34:59
    Temat: Re: firewall
    Od: asmodeus <""asmodeus\"@post,pl">

    Paweł Skoczylas napisał(a):
> [...]
    > co polecacie??
    >
    > pls, nie mam zbyt wiele czasu zeby przegladac miliony stron nt firewalli.

    Czy jest jakis szczegolny powod, dla ktorego uznajesz sprawe firewalla w
    Twoim komputerze za problem polskiego Internetu?

    NTG.

    --
    asmodeus (at) post . pl

    Homo sum; humani nil a me alienum puto.