  • 1. Data: 2005-01-21 18:00:10
    Temat: ciekawostka - FR/ATM usługi dla domu ;)
    Od: "paas" <p...@d...com>

    witam,

    komunikaty o przerwach w dzialaniu FR/ATM TP - w uslugach dla domu
    oczywiscie:
    http://www.tp.pl/dom/bws/komunikaty/

    pozdr,
    pawel

  • 2. Data: 2005-01-21 18:38:45
    Temat: Re: ciekawostka - FR/ATM usługi dla domu ;)
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    paas <p...@d...com> wrote:
    > witam,
    >
    > komunikaty o przerwach w dzialaniu FR/ATM TP - w uslugach dla domu
    > oczywiscie:
    > http://www.tp.pl/dom/bws/komunikaty/

    W przypadku np. neostrady atm wchodzi w grę, tak więc o co chodzi, źle
    że infomrują?

    --
    [ ŁT ]

  • 3. Data: 2005-01-21 19:03:16
    Od: "paas" <p...@d...com>

    Użytkownik "Lukasz Trabinski" <l...@t...net> napisał w wiadomości:

    > W przypadku np. neostrady atm wchodzi w grę, tak więc o co chodzi, źle
    > że infomrują?

    eeeeeee, chodzilo o to, ze nie ma komunikatow w dziale "rozwiazania dla
    biznesu". jezeli chcesz przejrzec komunikaty w tym dziale kieruje cie do
    "uslug dla domu". niedopatrzenie chcialem wytknac na zasadzie "a tp znow
    swoje". przepraszam, anegdotka nie wypalila

    pozdr,
    pawel

  • 4. Data: 2005-01-21 21:18:27
    Od: Marek Janik <z...@N...net.pl>

    > W przypadku np. neostrady atm wchodzi w grę, tak więc o co chodzi, źle
    > że infomrują?
    Fajnie ... tyle ze na p.i.k podali date 22 stycznia.
    Pozdr

  • 5. Data: 2005-01-21 22:37:27
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Marek Janik <z...@N...net.pl> napisał(a):

    > Fajnie ... tyle ze na p.i.k podali date 22 stycznia.

    Bo dzisiaj byla awaria, a jutro beda prace ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2005-01-21 22:41:40
    Od: "paas" <p...@d...com>

    Użytkownik "Marek Janik" <z...@N...net.pl> napisał w wiadomości :

    > Fajnie ... tyle ze na p.i.k podali date 22 stycznia.
    > Pozdr

    jak u mnie to były dwie rozne rzeczy - o przerwie z 21 stycznia dowiedzialem
    sie dopiero na infolinii - na p.i.k. nie bylo wzmianki - a na
    telekomunikacja.pl nigdy nie szukalem komunikatow.
    okazuje sie, ze powinienem, mimo iz na pi.k. nie bylo - tak czy inaczej
    zafundowali 3-godzinne okienko w pracy jednego fr.

  • 7. Data: 2005-01-22 19:48:29
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Marek Janik <z...@n...net.pl> wrote:

    > Fajnie ... tyle ze na p.i.k podali date 22 stycznia.

    No tak, precyzyjność tego komunikatu była zbliżona do 0.

    --
    [ ŁT ]