  • 1. Data: 2009-01-05 17:42:18
    Temat: Honda EPC
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam !
    Jako długoletni posiadacz samochodu Honda postanowiłem dokupić do kompletu
    moto tejże firmy :)
    Mój wybór padł na Transalpa z rocznika 93-96. Chwilowo na taki mnie stać.
    Posiadaczy proszę o opinie na temat tego modelu i rocznika. Istnieje coś
    takiego jak EPC dla samochodów. Czy istnieje też dla motocykli i kto jest
    ewentualnym dystrybutorem ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2009-01-05 18:12:35
    Temat: Re: Honda EPC
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego jak EPC dla samochodów. Czy istnieje też dla motocykli i kto jest

    http://www.dwa-kola.pl/szukaj/model,1,2006,21435

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-05 20:03:17
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Mój wybór padł na Transalpa z rocznika 93-96.

    bardzo słuszny wybór :)

    Chwilowo na taki mnie stać.
    > Posiadaczy proszę o opinie na temat tego modelu i rocznika.

    rocznik nie jest najistotniejszy, szukaj moto w dobrym stanie i tyle. Ja
    ostatni sezon przelatałem na TA 94r (nowa lampa) Jestem bardzo zadowolony.
    Za pewną sztukę kupioną w klubie Transalpa dałem niecałe 8kzł. Za to moto
    jest pewne w sumie przez cały sezon nawet raz nie "kichnęło" Polecam
    poszukiwanie na www.transalpclub.pl tam w dziale forum masz ogłoszenia.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2009-01-05 23:27:47
    Od: n...@s...com

    6

    >Istnieje coś takiego jak EPC dla samochodów. Czy istnieje też dla motocykli i kto
    jest
    >ewentualnym dystrybutorem ?

    Istnieje, dystrybutorem jest pewnie honda. Starsza wersje (z
    motocyklami do 2000r) mozna znalezc w sieci (bodajze EPC v7).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)