  • 1. Data: 2009-01-14 19:18:07
    Temat: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    http://satkurier.pl/news/44881/harmonogram-cyfryzacj
    i-w-polsce.html

    --
    Big Jack
    //////
    ( o o) GG: *660675*
    --ooO-( )-Ooo-

  • 2. Data: 2009-01-14 20:07:23
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:496e3a6f$1@news.home.net.pl...
    > http://satkurier.pl/news/44881/harmonogram-cyfryzacj
    i-w-polsce.html

    panstwo w urzedach sie widac nudza i wymyslaja dziwolagi, takiego pop...
    planu jeszcze na swiecie nie widziano

  • 3. Data: 2009-01-14 20:46:06
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > http://satkurier.pl/news/44881/harmonogram-cyfryzacj
    i-w-polsce.html

    No zarąbiste. Ciekawe czym sie kierowali? W pierwszym rzucie Warszawa, a
    obok niej... Żagań. W drugim - średnie i małe miasta. A Krakow, Katowice,
    Łódź razem z... Bieszczadami i Szczawnicą. Pod względem zaludnienia to
    rzeczywiście "szczał" w 10-tke...

    MaW

  • 4. Data: 2009-01-14 20:56:04
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości
    > No zarąbiste. Ciekawe czym sie kierowali? W pierwszym rzucie Warszawa, a
    > obok niej... Żagań. W drugim - średnie i małe miasta. A Krakow, Katowice,
    > Łódź razem z... Bieszczadami i Szczawnicą.

    No i z 3miastem. Po prostu R E W E L A C J A ! !

    > Pod względem zaludnienia to rzeczywiście "szczał" w 10-tke...

    Po prostu "szczał" w stopę...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2009-01-14 22:45:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    i-w-polsce.html

    > No zarąbiste. Ciekawe czym sie kierowali?

    Tak trudno wymyślić, że wolnymi częstotliwościami i wolnymi mocami
    nadajników?

  • 6. Data: 2009-01-15 06:46:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    > wiadomości news:gkliuf$ogb$1@news.onet.pl...

    > Tak trudno wymyślić, że wolnymi częstotliwościami i wolnymi mocami
    > nadajników?

    No, to ja dvb-t będe miał dopiero za rok, analog aż do euro :-)
    Swoją drogą plan nie jest głupi, tylko by się jego trzymali.

    pawell

  • 7. Data: 2009-01-15 07:51:02
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    Czym Wy się w ogóle podniecacie? Tyle lat żyjecie w tym kraju i jeszcze nie
    zauważyliście, że Polska jest niekwestionowanym mistrzem świata w tworzeniu
    wszelakich planów, harmonogramów, procedur itp., z których potem i tak g....
    wychodzi ;-)))).

  • 8. Data: 2009-01-15 07:54:15
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Tak trudno wymyślić, że wolnymi częstotliwościami i wolnymi mocami
    > nadajników?

    a może po prostu inne podejście?
    miasta są okablowane kablówkami, ludzie mają wiekszy dostęp, są bardziej
    zamożni i stać ich na TV SAT. a na terenach "wiejskich" trochę z tym gorzej.
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2009-01-15 08:56:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    > wiadomości news:gkliuf$ogb$1@news.onet.pl...
    >
    > No i z 3miastem. Po prostu R E W E L A C J A ! !

    > Po prostu "szczał" w stopę...

    na stope

  • 10. Data: 2009-01-15 09:28:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zauważyliście, że Polska jest niekwestionowanym mistrzem świata w
    > tworzeniu wszelakich planów, harmonogramów, procedur itp., z których potem

    Otóż to.
    Gdyby ten plan wypalił to byłoby bardzo, ale to bardzo dobrze.
    Ale czy wypali?