  • 1. Data: 2009-01-14 09:51:03
    Temat: telewizor LG z wbudowanym DVD
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Czy kupowanie takiego czegos ma sens,
    marzy mi sie zintegrowany tv i kino domowe,
    ale takiego czegos chyba nie ma , mam tv na scianie i nie mam miejsca na kino domowe

  • 2. Data: 2009-01-14 11:18:07
    Temat: Re: telewizor LG z wbudowanym DVD
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Czy kupowanie takiego czegos ma sens,
    > marzy mi sie zintegrowany tv i kino domowe,
    > ale takiego czegos chyba nie ma , mam tv na scianie i nie mam miejsca na
    > kino domowe

    Też czekam na odtwarzacze DVD montowane w pionie - żeby można było je
    przypiąć do ściany za telewizorem.
    Na razie jednak producenci chyba jeszcze nie zorientowali się, że taka
    potrzeba na rynku istnieje.
    Żaden z odtwarzaczy DVD nie ma na tacce wypustek, które pozwoliłyby trzymać
    płytę w pozycji pionowej.

    MN

  • 3. Data: 2009-01-14 13:28:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Narzynski napisał:

> [...]
    > potrzeba na rynku istnieje.
    > Żaden z odtwarzaczy DVD nie ma na tacce wypustek, które pozwoliłyby

    Sa takie tv, w okolicy mam gościa który nawiózł tego kilka sztuk z
    Niemiec, przekątna coś chyba 26 cali, firma - coś w stylu Medion czy
    jakoś tak, po 700 zł sprzedawał.
    Ja osobiście nie kupiłbym duzego tv z czyms takim, juz kiedyś były takie
    kineskopowe, kolega sobie kupił.
    Znając awaryjność laserów i napędów, współczuje sciągać co pewien czas
    52 cale ze sćiany. Wcześniej było tak, że te wbudowane czytały tylko
    DVD/VCD i po pewnym czasie właściciel budził się z ręką w nocku jak
    chciał obejżeć divx-a, co kończyło się na zakupie osobnego odtwarzacza.

  • 4. Data: 2009-01-14 14:12:35
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > i po pewnym czasie właściciel budził się z ręką w nocku jak chciał obejżeć
    > divx-a, co kończyło się na zakupie osobnego odtwarzacza.

    Ja nie szukam wbudowanego odtwarzacza DVD, tylko takiego, który potrafi
    pracować w pozycji pionowej.

  • 5. Data: 2009-01-14 14:19:26
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    taaak ? jakieś 3 sekundy szukania http://www.bazarcen.pl/product_551771.html

    > Żaden z odtwarzaczy DVD nie ma na tacce wypustek, które pozwoliłyby
    > trzymać płytę w pozycji pionowej.

    wiesz czy przypuszczasz ?

  • 6. Data: 2009-01-14 14:21:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Też czekam na odtwarzacze DVD montowane w pionie - żeby można było je
    > przypiąć do ściany za telewizorem.
    > Na razie jednak producenci chyba jeszcze nie zorientowali się, że taka
    > potrzeba na rynku istnieje.

    http://www.gizmaniak.pl/590/w-koncu-odtwarzacz-dvd-z
    -hd-i-to-jaki-ladny/

  • 7. Data: 2009-01-14 19:37:09
    Od: bocian <b...@w...pl>

    Marcin Narzynski pisze:

    > Ja nie szukam wbudowanego odtwarzacza DVD, tylko takiego, który potrafi
    > pracować w pozycji pionowej.
    http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/features.d
    o?group=mp3audiovideo&type=hometheater&subtype=homet
    heatersystems&model_cd=HT-XA100T/EDC