  • 121. Data: 2014-12-16 02:11:36
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <Pine.WNT.4.64.1412101344570.2716@quad>,

    > Pogląd wyżej wyrażony raczej nie bierze się z praw autorskich,
    > ale mocnego przekonania, że właściciel rzeczy może "wszystko".
    > Nie "z tą rzeczą", a tym co "dotyczy tej rzeczy".
    > M.in. (że) może "zabronić patrzenia".
    > Wystawić na widok z jednej strony i jednocześnie żądać, aby nikt
    > nie patrzył, nie fotografował, nie szkicował.
    > "Bo to jest moje i wara od tego" :> <TUP>

    Ale kto jest wlascicielem Muzeum Narodowego?
    Co do nielegalnych reprodukcji to jaki absurd.
    W przypadku pocztowek jaka jest roznica miedzy zdjeciem zrobionym
    wspoleczesnym aparatem z reki a ze statywem?
    Kluczowa sprawa jest OSWIETLENIE.
    A mi tak naprawde chodzilo o zdjecie 'ogolne' z przemazujacymi sie
    ludzmi... czego na szybkim czasie na nawet na wysokim ISO sie nie zrobi.
    --
    TA

  • 122. Data: 2014-12-16 08:15:23

    www.ekonomia.rp.pl/artykul/705504,1164070-Nowa-seria
    -ksiazek-wydawnictwa-Arkady--Skarby-sztuki-w-Muzeach
    -Narodowych-.html

    -----