  • 111. Data: 2014-11-05 22:08:09
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-11-05 20:30, Piotr Kosewski pisze:

    > Zresztą odchodząc na chwilę od tematu uszkadzania eksponatów: w muzeum
    > zazwyczaj nie jesteś sam i innym odwiedzającym Twoja miłość do
    > stroboskopów może przeszkadzać.
    > Na koncertach też często jest zakaz błyskania, a przecież muzycy
    > od tego nie bledną. :D

    Nie tylko na koncertach, w teatrze, na zawodach sportowych chociażby w
    snookera (tam nawet za niewyciszony telefon wypraszają), miejsc gdzie
    się nie błyska jest całkiem sporo.

    --
    marcin

  • 112. Data: 2014-11-06 19:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mt" napisał w wiadomości

    >Nie tylko na koncertach, w teatrze, na zawodach sportowych chociażby
    >w snookera (tam nawet za niewyciszony telefon wypraszają), miejsc
    >gdzie się nie błyska jest całkiem sporo.

    snooker wymaga precyzji i koncentracji.

    A muzycy popopowi, oslepieni przez wlasne reflektory, w otoczeniu
    wlasnych efektow co to migaja, blyskaja, dymia ... czysta zlosliwosc.
    Spowodowana jakims tam mniemaniem ze to w trosce o wlasne interesy.

    No chyba ze chodzi o jakis powazny koncert ... troche sobie nie
    wyobrazam, publika w garniturach, zasluchana, wyjac aparat i blyskac ?
    Albo np konkurs chopinowski :-)

    J.

  • 113. Data: 2014-11-06 20:00:32
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-11-06 19:11, J.F. pisze:

    > No chyba ze chodzi o jakis powazny koncert ... troche sobie nie
    > wyobrazam, publika w garniturach, zasluchana, wyjac aparat i blyskac ?
    > Albo np konkurs chopinowski :-)
    Nie musi być koncert w filharmonii, wystarczy "zwykły" koncert unplugged :)

    --
    marcin

  • 114. Data: 2014-11-06 23:07:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Nov 2014 18:24:27 +0100, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > zakaz wstepu na galerie

    Na dach?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 115. Data: 2014-11-07 07:27:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 6. November 2014 23:07:20 UTC+1 schrieb Maciek:

    > Na dach?
    >
    > --
    > //\/\aciek
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    Panowie temat zdjes sie ze wyczerpany, podobnie jak to forum.

    ostatni gasi swiatlo.

  • 116. Data: 2014-11-07 09:37:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Nov 2014 22:27:38 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > podobnie jak to forum

    To nie jest forum.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 117. Data: 2014-11-07 16:45:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a5ckynrdi9os$.2r793hcr07nq$.dlg@40tude.net>,
    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > To nie jest forum.

    Tu bym jednak polemizowal.
    Nie badz takim ortodoksem.
    --
    TA

  • 118. Data: 2014-12-09 10:23:31
    Od: " 666" <...@...6>

    Może chodzić o wykonywanie nielegalnych reproduckji.
    Muzeum powinno zarabiać na siebie, chcesz focić ze statywem, to dodatkowo
    zapłać.

    -----

  • 119. Data: 2014-12-09 12:20:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    > Może chodzić o wykonywanie nielegalnych reproduckji.

    "Nielegalnych reprodukcji"? Zwykle dzieła w muzach pochodzą z czasów,
    kiedy prawa autorskie nie istniały. Co za tym idzie nie są objęte
    ochroną prawnoautorską.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 120. Data: 2014-12-10 13:48:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2014, januszek wrote:

    > 666 napisa?(a):

    > "Nielegalnych reprodukcji"? Zwykle dzieła w muzach pochodzą z czasów,
    > kiedy prawa autorskie nie istniały.

    Pogląd wyżej wyrażony raczej nie bierze się z praw autorskich,
    ale mocnego przekonania, że właściciel rzeczy może "wszystko".
    Nie "z tą rzeczą", a tym co "dotyczy tej rzeczy".
    M.in. (że) może "zabronić patrzenia".
    Wystawić na widok z jednej strony i jednocześnie żądać, aby nikt
    nie patrzył, nie fotografował, nie szkicował.
    "Bo to jest moje i wara od tego" :> <TUP>

    pzdr, Gotfryd